Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''1. Har du byttet en julegave?''

Har ikke kommet så langt enda...

''2. Gått til innkjøp av, eller har du en tv-serie på tv, å følge med på for å få lange vinterkvelder til å gå?''

Følger med på noen serier på TV. Tar dem opp på DVD-harddisken, og ser på ved anledning. Ligger alltid noen uker etter...

''3. Har du hatt januar-forkjølelsen?''

Nei, men minstemann har den nå.

''4. Har du gått på ski eller akt?''

Nei, ikke enda.

''5. Gleder du deg til sommeren eller blitt drittlei vinteren? ''

Alltid drittlei vinteren så fort jula er over. Så jeg ser bare frem til sommeren nå :)

''6. Begynt med en eller annen nyttårsforsettaktig form for trening? Eller diett? Eller eventuelt sluttet å røyke?''

Nei - har ingen tro på nyttårsforsetter. Snakker av erfaring...

''7. Husket å kjøpe ny kalender?''

Har bare kalendere som går fra sommer til sommer.

''8. Lest ei ny god bok?''

Leser alltid, og har lest flere gode bøker. Akkurat nå holder jeg på med en Robin Cook bok som jeg koser meg med.

''9. Ramlet på ræven på grunn av glatt føre?''

Ikke jeg, men en kollega datt rett på rumpa på vei inn til en bruker. Heldigvis gikk det bra :)

''10. Kjøpt noe kult på januarsalget?''

Næh, ikke noe særlig. Fikk tak i en søt tunika på salg. Betalte 50,- for den, og den passet meg godt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359745-januar-fu/page/2/#findComment-3107344
Del på andre sider

Jepp, vi byttet flere faktisk.

''2. Gått til innkjøp av, eller har du en tv-serie på tv, å følge med på for å få lange vinterkvelder til å gå?''

Nei, men låner masse film helt gratis på biblioteket. :o)

Niks.

Jepp, hadde en deilig skitur søndag for halvannen uke siden.

''5. Gleder du deg til sommeren eller blitt drittlei vinteren?''

Gleder meg til sommeren, men synes det er koselig med vinter ennå, om det bare ikke hadde vært så glatt.

''6. Begynt med en eller annen nyttårsforsettaktig form for trening? Eller diett? Eller eventuelt sluttet å røyke?''

Ikke nyttårsforsett, men jeg trener og passer kostholdet ja.

Det kommer alltid opptil flere i posten, bl.a. fra en venninne som er profesjonell fotograf!

Holder på med et utvalg av fjorårets ungdomsbøker. :o)

Ikke foreløbig.

Niks. Ikke vært på salg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359745-januar-fu/page/2/#findComment-3107361
Del på andre sider

Gjest Modern77

1. Har du byttet en julegave? Nei!

2. Gått til innkjøp av, eller har du en tv-serie på tv, å følge med på for å få lange vinterkvelder til å gå? Nei.

3. Har du hatt januar-forkjølelsen? NEI :-)

4. Har du gått på ski eller akt? Nope.

5. Gleder du deg til sommeren eller blitt drittlei vinteren? Ja, gler meg til sommer!

6. Begynt med en eller annen nyttårsforsettaktig form for trening? Eller diett? Eller eventuelt sluttet å røyke? Røyker ikke :-) Men skal bli flinkere å trene og prøve å gå ned i vekt.

7. Husket å kjøpe ny kalender? Fått gratis :-)

8. Lest ei ny god bok? har lånt en bok jeg skal prøve å få lest snart om jeg får tid... mye annet å gjøre.

9. Ramlet på ræven på grunn av glatt føre? Nope, har investert i brodder :-)

10. Kjøpt noe kult på januarsalget? Kjøpt litt tøy til barna.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359745-januar-fu/page/2/#findComment-3107394
Del på andre sider

Nei, ikke til meg selv, men jeg har byttet noen gaver som sønnen fikk (feil størrelse i klær eller dobbelt opp av spill/filmer)

Jepp, har bestilt Downtown Abbey fra England - fordi vi ikke fikk med oss den på NRK. Kommer forhåpentligvis hver dag nå :-)

Nei, heldigvis.

Har stått slalåm. Og så har jeg i det minste kjøpt meg nye langrennsski, men har bare vært på farta siden jeg fikk dem for en ukes tid siden.

''5. Gleder du deg til sommeren eller blitt drittlei vinteren? ''

Ja til det første, nei til det andre. Det går an å mene begge deler samtidig :-)

Nei. Nei, ikke annet enn at jeg har gått tilbake til hverdagskost etter jula. Sluttet å røyke for over 20 år siden! :-)

Ja, men liker jeg den?

Jeg strever litt med å bli ferdig med den jeg holder på med slik at jeg kan begynne på min nyanskaffelse: "Married to a Bedouin". Men jeg vurderer å parkere bok nr 1 til en annen gang, eventuelt aldri....

Nei

Jepp, fikk en dressjakke som satt som om den var skreddersydd + to kjoler på Match, 70% avslag og alle tre til snaut 800 kroner. Et scoop! Pluss et par flotte støvletter som matcher veska mi - det har tatt med to år å finne dem, og så var de attpåtil på salg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359745-januar-fu/page/2/#findComment-3107968
Del på andre sider

Jepp, vi byttet flere faktisk.

Nei, men låner masse film helt gratis på biblioteket. :o)

Niks.

Jepp, hadde en deilig skitur søndag for halvannen uke siden.

''5. Gleder du deg til sommeren eller blitt drittlei vinteren?''

Gleder meg til sommeren, men synes det er koselig med vinter ennå, om det bare ikke hadde vært så glatt.

Ikke nyttårsforsett, men jeg trener og passer kostholdet ja.

Det kommer alltid opptil flere i posten, bl.a. fra en venninne som er profesjonell fotograf!

Holder på med et utvalg av fjorårets ungdomsbøker. :o)

Ikke foreløbig.

Niks. Ikke vært på salg.

''Det kommer alltid opptil flere i posten, bl.a. fra en venninne som er profesjonell fotograf!''

- Og jeg tolket "kalender" som "syvende sans" ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359745-januar-fu/page/2/#findComment-3107971
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...