Gå til innhold

Skjelver du i buksene du som har en Iphone?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er egentlig ganske fornøyd med å ikke ha iPhone ;-)

Det har jo vært en del rare ting med dem - ingen vekking, lett knuselige skjermer, ikke tåler kulde - og nå monsterregninger :-)

''Det har jo vært en del rare ting med dem - ingen vekking, lett knuselige skjermer, ikke tåler kulde - og nå monsterregninger :-)

''

Enig. De siste dagene har det faktisk vært så mildt at jeg har kunnet ringe til iPhone-eiere...

''Det har jo vært en del rare ting med dem - ingen vekking, lett knuselige skjermer, ikke tåler kulde - og nå monsterregninger :-)

''

Enig. De siste dagene har det faktisk vært så mildt at jeg har kunnet ringe til iPhone-eiere...

iPhonen min har fungert utmerket den, både under kulda i fjor og i år :)

Annonse

''

I fjor da det var på det kaldeste glemte jeg et par ganger iPhonen i bilen. Den fungerte fint likevel. Dere skal ikke tro på alt dere leser om den mobilen. Skjer mye med andre mobiler også, men siden iPhone er så trendy (hehe), så skriver journalister alt de kommer over om akkurat den. Lett å hive seg på bølgen og hause opp selv små filleting - som om andre mobiler er feilfrie liksom ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...