Gå til innhold

Yoga og overvekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jau d e så

Jeg vil heller anbefale pilates om du er overvektig,

dette da øvelsene er mye lettere, men samtidig gir god trening og du styrker den indre kjernemuskulaturen og man får visstnok "lange og slanke muskler"...

Mange jeg kjenner kombinerer f.eks. utholdenhetstrening et par ganger i uka, styrketrening et par ganger i uka og pilates et par ganger i uka..

variasjon og hvile er viktig for restituering.

Og ikke glem kostholdet. Ikke drikk flytende kalorier, det er min verste fiende...

Drikk vann, verdens beste tørstedrikk. styr unna lightbrus, det er bare lureri som får deg til å spise mer, dessuten vet man ikke skadevirkningene av kunstige søtningsmidler.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359750-yoga-og-overvekt/#findComment-3107392
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...