Gå til innhold

Greys....noen som kan avsløre neste episode?

Anbefalte innlegg

Hvilken episode og sesong så du? Du kan hente ned neste episode fra nettet. :)

Hjelp meg, fikk heller ike sett det, hvor kan jeg laste ned? Og vet du tilfeldigvis hvilken episode som var på tirsdag - så jeg ike klikker meg inn på feil?

På forhånd tuuuuusen takk! :-))

Fortsetter under...

Han overlever, Christina opererer ham og klarer det...

Takk, snille orm, nå reddet du dagen min!

Det var ille nok med den fæle bilulykka sist onsdag i Brothers and sisters, og så skjedde altså dette i Greys.

Jeg liker best at alle lever og holder seg friske. Samboeren min prøver seg med at det er bare film, men den går jeg ikke på.

Det er nok bare noe han sier for å trøste meg.

Gjest Fiskefjæs

Hjelp meg, fikk heller ike sett det, hvor kan jeg laste ned? Og vet du tilfeldigvis hvilken episode som var på tirsdag - så jeg ike klikker meg inn på feil?

På forhånd tuuuuusen takk! :-))

Nei vet ikke hvilken episode du så. Greys går på mange kanaler. Jeg kan finne deg en link til neste episode. :)

Takk, snille orm, nå reddet du dagen min!

Det var ille nok med den fæle bilulykka sist onsdag i Brothers and sisters, og så skjedde altså dette i Greys.

Jeg liker best at alle lever og holder seg friske. Samboeren min prøver seg med at det er bare film, men den går jeg ikke på.

Det er nok bare noe han sier for å trøste meg.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...