Gå til innhold

Kjendis uten selvinsikt.

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen

I VG står det om en kjendis som ble tatt for fyllekjøring. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10037668

Selvinsikt er det dårlig med, for han hevder:

''Jeg er heldigvis trygg på at dette ikke skal skje igjen for jeg vet at jeg driver ikke med slikt''

Driver ikke med slikt? Det er jo nettopp det han har gjort! Han har også blitt dømt for promillekjøring tidligere. Det er bra at han tar straffen uten å protestere. Men det virker ikke som om han har tatt innover seg at han kunne ha kommet til å skade andre med oppførselen sin.

Jeg håper ikke denne tråden fører til spekulasjoner om hvem kjendisen er, ryktespredninger er ikke nødvendig. Det er holdningene jeg er opptatt av, ikke hvem personen er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359756-kjendis-uten-selvinsikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

''Jeg håper ikke denne tråden fører til spekulasjoner om hvem kjendisen er, ryktespredninger er ikke nødvendig.''

Nei, ryktespredninger er ikke nødvendige siden Dagbladet går ut med navnet på denne kjendisen.

:P

Nå er jeg plutselig ikke lenger så overrasket over dårlig selvinsikt.

Annonse

Gjest Hulderen

Tja, en trengte ikke akkurat doktorgrad i IT for å finne det ut etter at du evt. hadde pirret nysgjerrigheten.

Jeg skjønner at jeg burde gjort bedre research før jeg startet tråden, og sjekket at ikke navnet var nevnt hos andre nettaviser. Jeg får ta det til etterretning til en annen gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...