Gå til innhold

Hva gjør jeg hvis dette noengang skulle skje?

Anbefalte innlegg

Gjest i verste fall

har en katastrofetanke som hele tiden kommer tilbake til meg. .

Jeg er på et toalett hvor jeg har låst døren, og håndtaket ramler av, og jeg er fanget der. Har en tendens til å låse døren på steder hvor jeg ikke trenger det av gammel vane.

Må jeg sitte der til noen omsider finner meg, eller er det mulig å få opp døren på andre måter?

Håper dette aldri skjer, men greit å vite om det er noe jeg kan gjøre

Fortsetter under...

Gjest uggaaaaa

uff har tenkt det samme :D

Kanskje lurt å ha med seg mobilen også når du skal på do, selv om det ikke er så hygienisk, men den kan jo ligge i lomma eller noe da :D Så får du ringe noen om du skulle bli innelåst.

Ellers, hmmm kan du prøve å lirke ut låsen med noe skarpt? Og går ikke det så får du bare hive deg på døra med all din kraft så kanskje den går av hengslene...

Gjest Elextra

Ingen trøst i dette akkurat, men det skjedd meg en gang. Og det på en nattklubb i utlandet, med vegger av massiv sten og med høy musikk, slik at ingen hørte at jeg banket! Dvs. noen hørte meg heldigvis til slutt, slik at jeg fikk hjelp til å komme ut.

Heldigvis var jeg ikke plaget av panikkangst i denne forbindelse. Husker jeg var mest bekymret for vennene mine, som sikkert engstet seg for meg da jeg ble borte!

Annonse

Du får ha noen litt saftige kinaputter på deg og smelle i stykker nøklehullet - om det er sånn gammaldags lås med "vanlig" innendørs dørnøkkel. Hehe

Mobilen er jo nevnt - pass på at du ikke mister den i dass :P

Hvis du kan låse opp døra og trykkerten ar falt ut slik at det er det som sperrer deg inne, se om du har noe du kan putte i hullet der trykkerten sitter. Får du vridd dette rundt, får du også åpnet døra. Ta med deg en liten samlig verktøy som skrujærn, og kanskje et litt smalt stemjærn som man kan putte inni det hullet, kanskje en øks til å hugge hull i døra med...

Mulighetene er store, men det beste er jo å drite i angsten ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...