Gå til innhold

Forslag til kattenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Silly var jo litt morsomt - men tror jeg ville brukt y :-)

Ect. Cilli.

Eller kanskje Chili!? :)

Ja, uttalen blir jo den samme. :)

Skrevet

SØR, etter en herværende katteelsker.

Ellr: DuSør, hehe. En viss risiko for at gudoghvermann kommer da... Er du singel, så er dette kanskje et lurt knep? hehe

Gjest cat lover
Skrevet

Silli ;) Sunda....

Sunda ja, er ikke det det pålegget som er sånn brunlig farge? Kunne egentlig passe, da katten er brunlig (såkalt skilpaddefarget).

Men jeg ville foretrekke noe litt mer fornemt liksom....

Skrevet

Pushild! :-)

''Pushild! :-)''

Hvis det skal begynne på s burde jo forslaget vært Suphild! ;-)

Skrevet

Sissi :-) Har hatt to katter som het Sissi, verdens søteste og klokeste og snilleste katter mmmmmmmjau :-)

Jeg kjenner en som har en katt som heter Sassi ;-)

Skrevet

''Pushild! :-)''

Hvis det skal begynne på s burde jo forslaget vært Suphild! ;-)

Eller Sara Bernard, åpenbart. :-)

Skrevet

Eller Sara Bernard, åpenbart. :-)

;-)

Vår katt har mange navn, også et par som begynner på s, herunder Snuppa og Skjitkatt.

Skrevet

;-)

Vår katt har mange navn, også et par som begynner på s, herunder Snuppa og Skjitkatt.

Katten vi hadde ble oftest tilkalt kun med sfsssffss-lyder.. Og omtalt med alle andre kosenavn enn det han var "døpt". Så selve navnet er liksom ikke så nøye, føler jeg :-)

Skrevet

Katten vi hadde ble oftest tilkalt kun med sfsssffss-lyder.. Og omtalt med alle andre kosenavn enn det han var "døpt". Så selve navnet er liksom ikke så nøye, føler jeg :-)

Enig.

Og det kan bli litt "over the top" med voldsomt pompøse navn, synes jeg.

Gjest cat lover
Skrevet

Takk for mange gode forslag. Jeg lurer litt på å kalle den Strofe, slik at det blir "Katta Strofe". Eller andre navn i den retningen.....

Gjest cat lover
Skrevet

Takk for mange gode forslag. Jeg lurer litt på å kalle den Strofe, slik at det blir "Katta Strofe". Eller andre navn i den retningen.....

Eller også Mulius.

Jeg liker navn med en snert av humor egentlig....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...