Gå til innhold

Ut på tur - aldri sur

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Dette høres kanskje litt banalt ut, men jeg tror det er noe i det og det er jo også vitenskapelig bevist at mosjon gjør en mindre deprimert. Jeg kom på dette i stad, for jeg var ganske nedfor, men så gikk jeg en liten tur i frisk luft og det gjorde susen. Helt utrolig hva som skal til for at man føler seg litt bedre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35978-ut-p%C3%A5-tur-aldri-sur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er no i det ja, helt sikkert. Bare tenk deg en helg med gubbe og to unger som krangler - og dere er inne fordi det regner, - du trør og trør og blir surere og surere, - så sier gubben - "blir dere med og fyller bensin?" - Herlighet, - er DET noe gøy da??? Være med å fylle bensin liksom? UGH! - men så bli man med, ungene sparker fra seg i baksetet, man stopper på veien og tar en is, mens man står under et halvtak i regnet - kjenner at cellene våkner til liv. Føler seg som en potteplante som strekker på kronbladene sine. man fyller bensin og kjører hjem - man har hatt frisk luft i kanskej 10 minutter til sammen, men ungene i baksetet har begyn å synge sanger, jeg begynner å planlegge middagen, og gubben har full tank (!).

Skulle ønske bensina var billigere, så vi kom oss mer ut! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...