mrxx Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Nå er det løst, men hvorfor ikke bare bruke dobørsten og kjøre den litt hardt ned i bunnen, så du får litt bevegelse i det, hvis du ikke har sugekopp. Det enkleste er ofte det beste. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 mrxx skrev (På 26.1.2011 den 19.55): Nå er det løst, men hvorfor ikke bare bruke dobørsten og kjøre den litt hardt ned i bunnen, så du får litt bevegelse i det, hvis du ikke har sugekopp. Det enkleste er ofte det beste. Fint at du stikker innom :-) 0 Siter
Tonette Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Tips til en annen gang: En bøtte med varmt vann med grønnsåpe(eller en annen flytende såpe) pleier å hjelpe. 0 Siter
morsan Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 laguna1 skrev (På 26.1.2011 den 15.23): Sånn do-sugekopp funket på to forsøk jo! Men hvordan?! Jeg hadde forberedet meg med gammel regnfrakk, plasthansker og mentale øvelser på ignorere & fortrenge det som en måtte manifistere seg..Så for meg søl,f mareitt og tragedie! Men jeg rota jo bare litt rundt opp i der, også svups, funker doen igjen, på en, for meg, magisk og helt uforklarelig måte! Ikke det at jeg savnet at noe kom opp fra doen,eller å måtte håndtere andres gjenglemte bind og lignende, men hvordan har det seg at det ikke gjorde det?! Hva er mirakelet med sugekopp? *dritimponert over enkle redskaper & glad for å være kvitt tett do, men litt blond* Godt å høre i tilfelle jeg skulle få bruk for sugekopp selv en gang :-) 0 Siter
laguna1 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Skrevet 27. januar 2011 morsan skrev (På 27.1.2011 den 7.06): Godt å høre i tilfelle jeg skulle få bruk for sugekopp selv en gang :-) Den er magisk! Løp og kjøp! 0 Siter
morsan Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 laguna1 skrev (På 27.1.2011 den 9.39): Den er magisk! Løp og kjøp! Håper jeg slipper, da;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.