Gjest bloggeramatøren Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Jeg har så lyst på slike bilder i bloggen min der det er flere bilder på et bilde om dere skjønner. Ser flere som har slike, et bilde med bilder av ulike situasjoner f.eks. i ulike ruter. Hvordan får de til slikt? Jeg har paintshop pro 8, men er uerfaren og får ikke helt til der... men finnes det noe online hvor man kan lage slike stilige bilder? 0 Siter
morsan Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Etter tips her inne lastet jeg ned programmet Picasa, og der synes jeg det er kjempeenkelt å lage collage (antar at det er det du mener. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Etter tips her inne lastet jeg ned programmet Picasa, og der synes jeg det er kjempeenkelt å lage collage (antar at det er det du mener. Ja collage er det vel jeg er ute etter :-) Husker jeg laget noe en gang med flere bilder og noe pynt rundt og glitter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.