Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nitty-gritty

Hypertyrodisme er relativt sjeldent, og har som regel andre symptomer også, så jeg tviler på at du har det.

Jeg tror årsaken er at vi mennesker er forskjellig, og at enkelte forbrenner mye. For eksempel kan hjernen forbrenne mye energi, så det er nok det som skjer!

:-)

Med vennlig hilsen

Det var slemt sagt, siden forskning viser at mennesker som lærer fort (er intelligente) har en hjerne som forbrenner mindre ;)

Gjest togli

Hahahaha, det hørtes ut som en god plan! ;)

Jeg er rågod på å planlegge skjønner du! Vurderer kontaktannonse a'la dette:

"Kjekk mann med god hjernekapasitet søkes av kvinne i sin beste alder! Du må like friluftsliv, kunne skifte dekk på bilen min (evt betale for dekkskift), like ungene mine, samt være villig til å betale for nye pupper dersom de begynner å sige faretruende. Bill.mrk. Storforlangende"

:P

Annonse

Dark-Angel 82

"Kjekk mann med god hjernekapasitet søkes av kvinne i sin beste alder! Du må like friluftsliv, kunne skifte dekk på bilen min (evt betale for dekkskift), like ungene mine, samt være villig til å betale for nye pupper dersom de begynner å sige faretruende. Bill.mrk. Storforlangende"

*LOL*

Du kommer til å bli nedringt. ;)

Gjest Høstløv

''.... kvinne i sin beste alder!''

Så gammel er ikke du!

Dark-Angel 82

Jepp!

Må bare finne ut om jeg skal sette den i VG eller en mer beskjeden avis.. Kan muligens bli for mye styr om altfor mange ser annonsen og begynner å ringe meg opp ;)

Hihi, ja, det kan være lurt å tenkte igjennom. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...