Gå til innhold

Har jeg innbillt svangerskap??

Gjest Eller hva annet kan det være?

Anbefalte innlegg

Gjest Eller hva annet kan det være?

Eller er det bare hundene som kan ha d? ;)

Jeg vet bare ikke helt hva som feiler meg...jeg har mange graviditetssymptomer, men jeg kan ikke være gravid, da jeg bruker hormonell prevansjon.

Så jeg lurer på om hva det kan være, for jeg er rimelig lei nå..

Har vært kjempekvalm i flere uker, svimmel og kløe overalt..er akkurat likt som når jeg var gravid for noen år siden! Har ellers begynt å få hodepine, ømme bryst og må tisse hele tiden! Før kunne jeg gå på do bare noen få ganger ila dagen, måtte ikke med en gang jeg stod opp engang.. Men nå, selv om jeg tisser rett før jeg legger meg, våkner jeg på natta eller tidlig på morgenen pga jeg er tissetrengt! Får ikke sove etterpå når jeg først har våknet..så det er veldig irriterende å våkne av noe sånt.. Blir mye trøtt og slapp da..

Så kroppen føles ikke helt på topp for tiden..og jeg får ingenting til å stemme..for jeg kan _ikke_ være gravid.. så kan man være innbillt gravid?? At kroppen bare tror det? Heh..jeg kan være litt blond på sånt..

Eller er dette samme symptomer som noe annet?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359809-har-jeg-innbillt-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

''Jeg vet bare ikke helt hva som feiler meg...jeg har mange graviditetssymptomer, men jeg kan ikke være gravid, da jeg bruker hormonell prevansjon.''

Du ville evt. ikke vært den første som ble gravid med hormonspiral.

En jeg kjenner til ble gravid først på p-piller, siden med hormonspiral.... nå er hun sterilisert.

Ta en test, det går an å bli gravid selv om man bruker prevensjon.

Men det er jo flere andre tilstander - som regel helt ufarlige og "uskyldige" - som kan gi liknende symptomer som svangerskap. Svært mange som enten har ønsket veldig hardt å være gravide, eller som absolutt ikke ville være det, har opplevd at de kjenner både det ene og det andre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...