Gjest Kirsebær Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Vg, Dagbladet, NRK og Aftenposten. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Adressa, DN, Aftenposten, Dagbladet. I løpet av helga: Morgenbladet, Monocle, A-magasinet og D2 i tillegg. 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Financial Times Dagsavisen NRK Aftenposten Dagbladet VG Nettavisen The Guardian The Mail & Guardian (Sør Afrika) The Independent Journal do Brasil Chinese People's Daily CNN BBC Le Monde Klassekampen Samt diverse andre. Med vennlig hilsen 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Financial Times Dagsavisen NRK Aftenposten Dagbladet VG Nettavisen The Guardian The Mail & Guardian (Sør Afrika) The Independent Journal do Brasil Chinese People's Daily CNN BBC Le Monde Klassekampen Samt diverse andre. Med vennlig hilsen Hvordan klarer du å sjekke dem alle først? ;-) 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Hvordan klarer du å sjekke dem alle først? ;-) Datamaskin med stor skjem! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Hvordan klarer du å sjekke dem alle først? ;-) Hvorr mange skalker kan du skjære av et helt brød? ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Dagbladet, Aftenposten og den største lokalavisen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Dagbladet, Aftenposten og den største lokalavisen. ''den største lokalavisen.'' Adressa? ;P 0 Siter
Gjest thara Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Vg, Dagbladet, Nettavisen, Nrk, Trønder-Avisa, Adressa,Tv2. I denne rekkefølgen:) 0 Siter
tonie Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 ''den største lokalavisen.'' Adressa? ;P Hehe, nei. Den største av VÅRE, vel. Dah.... 0 Siter
....AV Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Det kommer litt an på om det er noe spesielt jeg ser etter, men generelt: Nrk, dt, de to små lokalavisene 0 Siter
morsan Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Har ikke noen fast surferekkefølge, men er oftest innom Aftenposten (i tillegg til papirutgaven), Dagbladet og VG. Og så blir det litt Nrk og av og til også Expressen, Aftonbladet, Politiken, BBC og Guardian. 0 Siter
tonie Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Hehe, nei. Den største av VÅRE, vel. Dah.... Og så glemte jeg jo Klassekampen:) 0 Siter
laguna1 Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Næh, litt random, men de vanlige ukebladende Dagbladet & VG, innimellom Aftenposten, så leser jeg stillingsannonsene, og dermed fort også andre ting fra lokalavisen dit jeg skal flytte. Jeg prøver også å huske å lese noen internasjonale, men det blir fort til at jeg glemmer det med mindre broren min har linket til spesielle artikler og slikt på facebook. 0 Siter
laguna1 Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Financial Times Dagsavisen NRK Aftenposten Dagbladet VG Nettavisen The Guardian The Mail & Guardian (Sør Afrika) The Independent Journal do Brasil Chinese People's Daily CNN BBC Le Monde Klassekampen Samt diverse andre. Med vennlig hilsen Så dagen din går stort sett til å lese avis? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.