Gå til innhold

Uføretrygdet vil bli ordfører

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja, han kan jo være av de 70 000 som har uføretrygd og som står oppført på NAV som arbeidssøkende og har uføretrygd fordi ingen vil ansette ham.

Det står jo ikke hva som feiler ham. Men det var jo typisk at han var FrP. Han får nok ikke jobben uansett ;o)

Gjest Nickløsheletiden

Og her er en tidligere link, fra 2007:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/valg_2007_oslo_og_akershus/1.3342903

Jeg husker jeg la den ut i 2010 her på DOL.

Med vennlig hilsen

Er det mulig? Ja , det er visst det :- /

Annonse

Det sier kanskje litt om hva FRP legger i det å være ordfører? Forhåpentligvis krever det såpass at man bør være en smule oppegående både psykisk og fysisk for å være det.

Skjønt, innimellom kan man jo lure... Det gjelder forøvrig ordførere fra alle partier.

Nja, han kan jo være av de 70 000 som har uføretrygd og som står oppført på NAV som arbeidssøkende og har uføretrygd fordi ingen vil ansette ham.

Det står jo ikke hva som feiler ham. Men det var jo typisk at han var FrP. Han får nok ikke jobben uansett ;o)

''- Er man i stand til å jobbe, må man melde seg til NAV. Det kan jeg ikke se er blitt gjort i dette tilfellet, sier Bryde.'' Høres ikke sånn ut...

Han kjemper sikkert mot offentlige utgifter, som uføretrygd! ;-)

Med vennlig hilsen

''Han kjemper sikkert mot offentlige utgifter, som uføretrygd! ;-)''

Nemlig, det er han vel programforplikta til å gjøre...

Disse sakene er en hån mot uføretrygda og bidrar kun til å forsterke fordommene mot dem. Trist og provoserende lesning.

Annonse

Gjest Elextra

''Han kjemper sikkert mot offentlige utgifter, som uføretrygd! ;-)''

Nemlig, det er han vel programforplikta til å gjøre...

Disse sakene er en hån mot uføretrygda og bidrar kun til å forsterke fordommene mot dem. Trist og provoserende lesning.

''Disse sakene er en hån mot uføretrygda og bidrar kun til å forsterke fordommene mot dem.''

Nettopp. Alle som kritiserer uføretrygdede og påstår flesteparten av dem heller kan jobbe får jo vann på mølla.

''- Er man i stand til å jobbe, må man melde seg til NAV. Det kan jeg ikke se er blitt gjort i dette tilfellet, sier Bryde.'' Høres ikke sånn ut...

Da har han nok ikke meldt seg ledig. Det har forsåvidt ikke jeg heller gjort, hvis jeg ikke fremdeles står der etter fem år. Men jeg sender ikke meldekort heller da.

"Det er ikke hodet mitt det er noe i veien med."

Nei, og det er vel og bra. Men kan han ikke da også finne seg en annen jobb som tilpasses det han kan drive med?

Jeg er absolutt for at de som er uføre, skal få uføretrygd, men jeg mener også at om man har noe arbeidsevne, så bør jo denne få utnyttes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...