Gå til innhold

Rune Rudberg: Størrelsen ikke avgjørende

Anbefalte innlegg

"Den er ikke stor, men det er skikkelig fart i den", siteres Rune Rudberg på, samt en kommentar om at han nå har innsett at det ikke er størrelsen det kommer an på...

Tenker journalisten humret litt i skjegget da han valgte de vinklingen på en artikkel om Rudbergs bil ;-)

http://www.dagbladet.no/2011/01/26/kultur/rune_rudberg/shortcar/singel/15138799/

Fortsetter under...

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

27

• Axcia

11

• Angustia

11

• Lillemus

8

Mest aktive i denne tråden

Han har jo vist oss det mestea allerede, men jeg er nok ikke blant de tusen som også har opplevde farten :P

Nei, har kun fått med meg "stillbilde" jeg også ..... heldigvis!! ;-)

(ellers rart å tenke på at Rune er jevngammel med Finn... føler det som om det er en eldre mann. Rune altså *S*)

Annonse

Gjest - Ingoen -

Jøssenavn så gammel han er blitt! Han ser jo ut som han nærmer seg pensjonsalderen, jo.

Ja, hærlighet så gammel han ser ut. Hadde tippet 63 år !

Ser at det er viktig å være snill med seg selv og ta godt vare på kroppen sin..

Gjest Elextra

Ja, hærlighet så gammel han ser ut. Hadde tippet 63 år !

Ser at det er viktig å være snill med seg selv og ta godt vare på kroppen sin..

''det er viktig å være snill med seg selv ''

Akkurat der kan en vel ikke si han har "syndet" :P

Gjest - Ingoen -

''det er viktig å være snill med seg selv ''

Akkurat der kan en vel ikke si han har "syndet" :P

tja.. dop, kriminalitet og ligget med over 1000 kvinner?

Vil ikke si at det er spesielt "snilt" mot seg selv, med tanke på helse og sunnhet.

Hva det har gjort med trivselen i hverdagen hans, det skal jeg ikke uttale meg om.. !

Annonse

Gjest - Ingoen -

Klarer bare ikke å fatte at han har fått så mange damer...

tanken slo meg også..

MEN; han kan jo være en veldig sjarmerende fyr med glimt i øyet, ikke vet jeg (knapt hørt noe særlig om fyren, er litt for ung til å huske ham på topp).

Kjendisstatus er jo alltid populært da!

Har man egentlig andres ord for de tusen damene enn hans egne?

At en del damer ha falt for (det tidligere) kjendisimaget hans forundrer meg dog ikke så veldig...

Nei, det kan nok godt være at han overdriver litt. Men likevel, selv når han var ung var han jo så innmari lite lekker...

Men, noen blendes vel av kjendisstatus...

tanken slo meg også..

MEN; han kan jo være en veldig sjarmerende fyr med glimt i øyet, ikke vet jeg (knapt hørt noe særlig om fyren, er litt for ung til å huske ham på topp).

Kjendisstatus er jo alltid populært da!

Tror det må være kjendisstatusen som har blendet dem, for lekker er han ikke og har ikke vært...

Klarer bare ikke å fatte at han har fått så mange damer...

Ikke jeg heller. Det er ganske utrolig at han får damer i det hele tatt. Jeg stod ved siden av ham i kassakø for et par år siden. Han er ei bittelita mager reke, skrukkete som en på 60+ og i tillegg kommer alt det andre som har med damer, dop og dildoer å gjøre. Skrekk og gru. Jeg kunne forstått det hvis han hadde en formue og sjarm som veide opp for det andre, men jeg tror vel han mangler begge.

Han virker blid og positiv da (jeg har lest at man må si en positiv ting for hver negative, men jeg kommer dessverre ikke på flere).

Ikke jeg heller. Det er ganske utrolig at han får damer i det hele tatt. Jeg stod ved siden av ham i kassakø for et par år siden. Han er ei bittelita mager reke, skrukkete som en på 60+ og i tillegg kommer alt det andre som har med damer, dop og dildoer å gjøre. Skrekk og gru. Jeg kunne forstått det hvis han hadde en formue og sjarm som veide opp for det andre, men jeg tror vel han mangler begge.

Han virker blid og positiv da (jeg har lest at man må si en positiv ting for hver negative, men jeg kommer dessverre ikke på flere).

''Han virker blid og positiv da (jeg har lest at man må si en positiv ting for hver negative, men jeg kommer dessverre ikke på flere)'' Haha, nå måtte jeg le. Full forståelse for dilemmaet ;-)

Gjest Elextra

''Han virker blid og positiv da (jeg har lest at man må si en positiv ting for hver negative, men jeg kommer dessverre ikke på flere).

''

Og om han ikke har pene øyne, så har han pen _farge_ på øynene * diplomatisk *

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...