Gå til innhold

Rune Rudberg: Størrelsen ikke avgjørende

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

27

• Axcia

11

• Angustia

11

• Lillemus

8

Mest aktive i denne tråden

Ikke jeg heller. Det er ganske utrolig at han får damer i det hele tatt. Jeg stod ved siden av ham i kassakø for et par år siden. Han er ei bittelita mager reke, skrukkete som en på 60+ og i tillegg kommer alt det andre som har med damer, dop og dildoer å gjøre. Skrekk og gru. Jeg kunne forstått det hvis han hadde en formue og sjarm som veide opp for det andre, men jeg tror vel han mangler begge.

Han virker blid og positiv da (jeg har lest at man må si en positiv ting for hver negative, men jeg kommer dessverre ikke på flere).

Hi, hi - han kan jo godt være en knakenes grei kar - det vet jeg lite om.

Men skulle jeg vært groupie, så hadde jeg definitivt valgt en annen ;)

Gjest Elextra

''Men skulle jeg vært groupie, så hadde jeg definitivt valgt en annen''

Men hvem ville du valgt?

Forsøkte å tenke på en jeg ville valgt, men kom ikke på noen :o

Men hvem ville du valgt?

Depp. Jeg melder meg frivillig som groupien til Johnny Depp! :D))

Annonse

Hadde engang ei venninne som sa at "det er bedre med en liten kjapp en, enn en lang slapp en" :-).

Har ellers aldri møtt Rune Rudberg. Det bildet jeg har i hodet mitt av han har kommet gjennom Se og hør og andre "sladder-media". Dette er jo ikke alltid sannheten. Jeg liker å danne meg et bilde selv av mennesker.

Men hvem ville du valgt?

Hmmm, nei si det... Didrik Sollie Tangen skulle nok kunne lurt meg ganske grundig...

''Han virker blid og positiv da (jeg har lest at man må si en positiv ting for hver negative, men jeg kommer dessverre ikke på flere).

''

Og om han ikke har pene øyne, så har han pen _farge_ på øynene * diplomatisk *

Ja, det er sant. Et par positive til nå, så er vi i nærheten av snille:)

Å ja, samme her. RR´s groupies må være desperate og halvblinde i tillegg til at de har dårlig musikksmak.

Annonse

Ja, nå tenkte jeg på popstjerner, men om man utvider horisonten ørlite burde det være mulig å finne noen! :P

Ja, det synes jeg ikke er noe vanskelig i det hele tatt. Jeg skulle nok alltids finne noen popstjerner også hvis jeg gikk inn for saken:)

Det som er enda merkeligere er at han har tilhengere som knapt har bikket 20! Kjenner ei som er helt på styr etter han, og har hatt noen opplevelser med han også. *Pjuk*

''hatt noen opplevelser med han'' Jøss! Men hva sier hun at hun liker ved han da? Mannen virker bare frastøtende på meg...

''hatt noen opplevelser med han'' Jøss! Men hva sier hun at hun liker ved han da? Mannen virker bare frastøtende på meg...

Hun har aldri sagt hva som tiltaler henne ved ham, men hun er nå helt på styr. Hun har også venninner som er likedan, og de er knapt 20!

Mulig det er selve sexstyret rundt ham, virker slik på meg hvertfall.

Har et bilde i hodet av den skapningen der på en sofa med...nei. Jeg skal ikke gi deg mareritt. Men du har sikkert litt fantasi. Og hver gang navnet "Rune" dukker opp, så ligger han der på sofaen igjen... *rugger i fosterstilling*

Hun har aldri sagt hva som tiltaler henne ved ham, men hun er nå helt på styr. Hun har også venninner som er likedan, og de er knapt 20!

Mulig det er selve sexstyret rundt ham, virker slik på meg hvertfall.

Huff, kjenner jeg blir litt uvel bare med tanken. Rudberg og søte jenter på 20 - huffhuffhuff :(

Huff, kjenner jeg blir litt uvel bare med tanken. Rudberg og søte jenter på 20 - huffhuffhuff :(

Ja helt uforstålig for meg hvertfall!

Var på en konsert med han en gang, og de flokket seg rundt scena. Dro ned toppene, og opp skjørtene.

De har jo heller aldri sett han opptre i hans glanstid, så det kan vel ikke være annet en kjendisstatusen og sexerfaringene hans som tiltrekker. *Pjuk igjen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...