Gå til innhold

Rune Rudberg: Størrelsen ikke avgjørende

Anbefalte innlegg

Jeg hadde til og med valgt Vikingarnas Christer Sjøgren framfor Rudberg! Det sier litt...

Ja, både Chrisier Sjögren OG Charter-Svein OG Bjarne Brøndbo! Man skulle tro det var svært tøff konkurranse om sisteplassen, men den den tar jaggu RR glatt...

Fortsetter under...

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

27

• Axcia

11

• Angustia

11

• Lillemus

8

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde til og med valgt Vikingarnas Christer Sjøgren framfor Rudberg! Det sier litt...

''Jeg hadde til og med valgt Vikingarnas Christer Sjøgren framfor Rudberg! Det sier litt...''

Hehe, jeg også - og det sier ganske mye om sistnevnte, ja...

Men for et skrekkscenario å havne i denne situasjonen, godt at det fins et bredere utvalg ;-)

Annonse

Gjorde et søk med de er tydeligvis borte. Husker at han ikke dro på småtteri for å si det sånn.. ;-)

Inspirert av at Axcia fant et RR-treff på et engelskspråklig nettsted googlet jeg navn + nude, og fant denne, som jeg altså IKKE hadde sett før! ;-)

Valg av kameravinkel var vel ikke tilfeldig...

http://ingar.blogg.no/270207235748_the_celebrity_and_his_penis.html

''Men skulle jeg vært groupie, så hadde jeg definitivt valgt en annen''

Men hvem ville du valgt?

Forsøkte å tenke på en jeg ville valgt, men kom ikke på noen :o

''Men hvem ville du valgt?

Forsøkte å tenke på en jeg ville valgt, men kom ikke på noen :O''

Hmmm, i motsetning til deg ser jeg for meg opptil fleire jeg kan fantasere om å være groupie for, *kremt*.

I skrivende stund skulle jeg gjerne invitert Bruce Springsteen i senga, men nå må jeg logge av, føler jeg ;)

''Men hvem ville du valgt?

Forsøkte å tenke på en jeg ville valgt, men kom ikke på noen :O''

Hmmm, i motsetning til deg ser jeg for meg opptil fleire jeg kan fantasere om å være groupie for, *kremt*.

I skrivende stund skulle jeg gjerne invitert Bruce Springsteen i senga, men nå må jeg logge av, føler jeg ;)

Kan man være groupie for en avdanket fotballspiller? ;o)

Inspirert av at Axcia fant et RR-treff på et engelskspråklig nettsted googlet jeg navn + nude, og fant denne, som jeg altså IKKE hadde sett før! ;-)

Husker det bildet og et par andre av ham.... :-)

Annonse

Morsan da - du vet da hvem som er min "hemmelige" fotballkjærlighet!? ;o)

''Morsan da - du vet da hvem som er min "hemmelige" fotballkjærlighet!? ;o)''

Ahh, fortell, fortell!

Har ikke peiling på fotballspillere egentlig, men Erik Thorstvedt hadde jeg neppe takka nei til! Nei, nå må jeg gjøre alvor av å logge av ;-)

Morsan - du må kjøre googlekurs :D Og thats the pickture! Og som jeg husket har han ikke'no å skamme seg over den godeste Tefkle ;-)

Ps. Heldig vinkel eller ikke; Overskriften på tråden ble plutselig påfallende feil... ;-)

hidi, the scorpion

Ps. Heldig vinkel eller ikke; Overskriften på tråden ble plutselig påfallende feil... ;-)

'' Overskriften på tråden ble plutselig påfallende feil... ;-)''

Og det har du ikke skjønt før nå....? Hmmm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...