Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Som sagt, du raller og raller. Du presenterer ingen argumenter (eller engang noe som ligner).

Det du kaller argumenter er hva folk flest vil kalle psykotisk babbel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er greit å ha noen å skylde på på (alt det onde som skjer er selvfølgelig "vår" skyld). Den virkelige grunnen er at verkebyllen Islam er totalt inkompatibel med konseptet demokrati.

''Den virkelige grunnen er at verkebyllen Islam er totalt inkompatibel med konseptet demokrati.''

Det er jo du også, så dere passer godt sammen. Eller er du nå for ytrings- og religionsfrihet?

Poenget er dog, akkurat som jeg skrev, at det faktum at folk velger islam/fundamentalisme over demokrati/Vesten nettopp viser hvor dårlig erfaring folk der har med sistnevnte.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Den virkelige grunnen er at verkebyllen Islam er totalt inkompatibel med konseptet demokrati.''

Det er jo du også, så dere passer godt sammen. Eller er du nå for ytrings- og religionsfrihet?

Poenget er dog, akkurat som jeg skrev, at det faktum at folk velger islam/fundamentalisme over demokrati/Vesten nettopp viser hvor dårlig erfaring folk der har med sistnevnte.

Ja, ingen har betvilt at disse primitive ørkenfolkene har gode erfaringer med kjønnslemlestelse, steining, sharia, kvinneundertrykkelse, halshogging og generelt barbari, fremfor fred, frihet og harnmoni slik som kjennetegner e.g. Norge.

Mer du ønsket å lære bort i dag?

Skrevet

Ja, ingen har betvilt at disse primitive ørkenfolkene har gode erfaringer med kjønnslemlestelse, steining, sharia, kvinneundertrykkelse, halshogging og generelt barbari, fremfor fred, frihet og harnmoni slik som kjennetegner e.g. Norge.

Og likevel mener de altså at du er verre enn det.

Du kan kanskje lære noe av det, i stedet for å fortsette rallingen din?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Og likevel mener de altså at du er verre enn det.

Du kan kanskje lære noe av det, i stedet for å fortsette rallingen din?

LOL, For meg kan de mene hva de vil, og halshogge hverandre av hjertens lyst.

Av ene eller annen pervers grunn er du veldig opptatt av at det skal være steining som fredagsunderholdning på norske torg også om 50-100 år.

Begrip det den som kan.

Skrevet

LOL, For meg kan de mene hva de vil, og halshogge hverandre av hjertens lyst.

Av ene eller annen pervers grunn er du veldig opptatt av at det skal være steining som fredagsunderholdning på norske torg også om 50-100 år.

Begrip det den som kan.

''Av ene eller annen pervers grunn er du veldig opptatt av at det skal være steining som fredagsunderholdning på norske torg også om 50-100 år.''

Ja, for du kan jo finne eksempler på at jeg har skrevet noe slikt?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Av ene eller annen pervers grunn er du veldig opptatt av at det skal være steining som fredagsunderholdning på norske torg også om 50-100 år.''

Ja, for du kan jo finne eksempler på at jeg har skrevet noe slikt?

Det er vanskelig å finne ett eneste innlegg hvor du IKKE tar til orde for total og fri muslimsk invasjonm med tilhørende islamisering av Norge.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Ja, ingen har betvilt at disse primitive ørkenfolkene har gode erfaringer med kjønnslemlestelse, steining, sharia, kvinneundertrykkelse, halshogging og generelt barbari, fremfor fred, frihet og harnmoni slik som kjennetegner e.g. Norge.''

Så du påstår ikke at det finnes slike forhold i Norge?

"Ørkenfolka" var et nytt ord for meg i slike forbindelser... Men du har kanskje vært der og sett det selv?

Skrevet

Det er vanskelig å finne ett eneste innlegg hvor du IKKE tar til orde for total og fri muslimsk invasjonm med tilhørende islamisering av Norge.

''Det er vanskelig å finne ett eneste innlegg hvor du IKKE tar til orde for total og fri muslimsk invasjonm med tilhørende islamisering av Norge.''

Link?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Ja, ingen har betvilt at disse primitive ørkenfolkene har gode erfaringer med kjønnslemlestelse, steining, sharia, kvinneundertrykkelse, halshogging og generelt barbari, fremfor fred, frihet og harnmoni slik som kjennetegner e.g. Norge.''

Så du påstår ikke at det finnes slike forhold i Norge?

"Ørkenfolka" var et nytt ord for meg i slike forbindelser... Men du har kanskje vært der og sett det selv?

Hva tror jeg ikke finnes i Norge? barbari? joda, men ikke som offisiell politikk..foreløpig.

Ørekenfolk er en grei og treffende jargong for arabere i Nord-afrika hvor terreng og natur for det aller meste er nettopp ørken.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Det er vanskelig å finne ett eneste innlegg hvor du IKKE tar til orde for total og fri muslimsk invasjonm med tilhørende islamisering av Norge.''

Link?

Søke greier du selv. Samtlige av dine flere titalls tusen innleg som omhandler den muslimske invasjonen av Norge og eEuropa.

Skrevet

Søke greier du selv. Samtlige av dine flere titalls tusen innleg som omhandler den muslimske invasjonen av Norge og eEuropa.

Så ingen link, og det var bare løgn.

Fint.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Så ingen link, og det var bare løgn.

Fint.

Du tror kanskje at alle andre sover, og ikke ser hva du faktisk skriver?

Finn en eneste link som motbeviser det jeg sier.

Skrevet

Du tror kanskje at alle andre sover, og ikke ser hva du faktisk skriver?

Finn en eneste link som motbeviser det jeg sier.

Du har bevisbyrden.

Dette innlegget motbeviser det du skrev.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva tror jeg ikke finnes i Norge? barbari? joda, men ikke som offisiell politikk..foreløpig.

Ørekenfolk er en grei og treffende jargong for arabere i Nord-afrika hvor terreng og natur for det aller meste er nettopp ørken.

''Ørekenfolk er en grei og treffende jargong for arabere i Nord-afrika hvor terreng og natur for det aller meste er nettopp ørken.''

Skjønner du kjenner dem godt.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Du har bevisbyrden.

Dette innlegget motbeviser det du skrev.

Langt i fra. Finn et eneste innlegg hvor du stiller deg skeptisk til den pågående folkevandringen og islamisringen av Norge.

Eller hold kjeft.

Skrevet

Langt i fra. Finn et eneste innlegg hvor du stiller deg skeptisk til den pågående folkevandringen og islamisringen av Norge.

Eller hold kjeft.

Som sagt, det er du som har bevisbyrden på det du påstår.

Værsågod.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Ørekenfolk er en grei og treffende jargong for arabere i Nord-afrika hvor terreng og natur for det aller meste er nettopp ørken.''

Skjønner du kjenner dem godt.

Å ja, det var den selvoppskrytte "seriøse" debattanten dette her ja..

Eller var det disippel nr. eehh.. 5?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Som sagt, det er du som har bevisbyrden på det du påstår.

Værsågod.

Jeg har for lengst sagt hvor du finner svaret.

Hr. yrkeskverulant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...