Gå til innhold

svimmel og hjertebank

Gjest tulte

Anbefalte innlegg

hei!

tenkte jeg skulle spørre allmen-med men han hadde ikke tid før mandag, så jeghåper noen kan svare meg her..

jeg blir plutselig svimmel, og får hjertebank, svetter og føler meg helt ute av kontroll...jeg har sf, men jeg spiser ikke såå lite egentlig, men jeg trener en del, og tror nok at jeg holder meg ganske så mye på grensen...og så spiser jeg så lite fett som mulig...er dette grunnen eller kan det bare vere at jeg er blitt syk, altså vanlig syk, influensa eller no...

vet ikke om det har m spisingen min å gjøre, er jo ellers opplagt og jeg spiser normalt, vel unnatt fettfritt som mulig da.. og jeg trener jo og spiser ihverfatt 1800 kcal om dagen....noen ganger mindre andre ganger mer...

.er psykisk sliten for tiden og for jeg har mye å hjøre for tiden...er litt redd, redd for at hjertet skal stoppe i løpet av natten eller no...

kan det ha noe på kaffe å gjøre kanskje? 2 kopper kaffe på morran...?

kan noen svare meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog

Hei tulte

Det er viktig at du drikker og spiser mer, samt at dette skjer regelmessig. Velg drikke med litt salt og noe sukker i (f.eks en sportsdrikk eller bland eplemost og farris halvt om halvt). Det er mulig du har ubalanse av salter og for lite væske i kroppen. Unngå å kaste opp, samt unngå fysisk aktivitet dersom du føler deg dårlig. Det er ikke normalt å ha hjertebank og være veldig svimmel. Det er lite sannsynlig at kaffen er årsak i ditt tilfelle. Søk lege dersom du blir dårligere eller føler deg syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...