hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2011 Skrevet 29. januar 2011 Ønsker dere en god natt og en herlig morning;) Har lyttet til masse musikk i natt, så selv om jeg er trett, så er formen god! Vet at mange av dere sliter, aner ikke hva jeg skal si til dere! Ønsker dere en god dag ihvertfall;) Har en god merker jeg, og da vil jeg gjerne dele den med dere her på DOL;) Takk til dere alle, for hva dere har betydd for meg;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. januar 2011 Skrevet 29. januar 2011 God morgen hidi:) Det var en hyggelig melding på morrakvisten:) Ha en fortsatt fin dag:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. januar 2011 Skrevet 29. januar 2011 Da har det blitt morgen, og jeg vil bare si at det var veldig koselig å lese dette innlegget. Håper du har sovet godt i natt, og at dagen i dag også blir fin 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 29. januar 2011 Skrevet 29. januar 2011 Så fint :-) Håper du fikk nok søvn. Her snør det, tredje dagen med migrene igjen, men virker som relpaxen virker litt. Har kalde omslag i panna, det kan anbefales for hodepine. Blir mr på meg snart, kan ikke være normalt å ha så mye migrene. Syns dette året har begynt tungt, venter på lysere tider Ha en god ettermiddag 0 Siter
Angustia Skrevet 29. januar 2011 Skrevet 29. januar 2011 Det var en hyggelig og omtenksom melding, hidi :-) Slike gode dager må man bare nyte, håper det fortsetter! Hvordan går det forresten etter uhellet? Har du vært hos legen? Tenker på deg, vettu - kos deg masse 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Skrevet 29. januar 2011 Så fint :-) Håper du fikk nok søvn. Her snør det, tredje dagen med migrene igjen, men virker som relpaxen virker litt. Har kalde omslag i panna, det kan anbefales for hodepine. Blir mr på meg snart, kan ikke være normalt å ha så mye migrene. Syns dette året har begynt tungt, venter på lysere tider Ha en god ettermiddag Migrene er en fryktelig lidelse... Har selv aldri hatt det, men har en i familien som er plaget. Håper dag din blir bedre, Gåten;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Skrevet 29. januar 2011 Det var en hyggelig og omtenksom melding, hidi :-) Slike gode dager må man bare nyte, håper det fortsetter! Hvordan går det forresten etter uhellet? Har du vært hos legen? Tenker på deg, vettu - kos deg masse Tusen takk, Angustia;) Var hos legen og blir sendt videre til øre/nese/hals-spesialist! 0 Siter
Angustia Skrevet 29. januar 2011 Skrevet 29. januar 2011 Tusen takk, Angustia;) Var hos legen og blir sendt videre til øre/nese/hals-spesialist! Så bra, hold oss oppdatert, da! Har følt dette på kroppen, og det er både skremmende og mildt sagt ubehagelig. I mitt tilfelle bedra det seg gradvis i løpet av noen uker (maks to mnd, tror jeg), håper det gjelder for deg også :-) 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Migrene er en fryktelig lidelse... Har selv aldri hatt det, men har en i familien som er plaget. Håper dag din blir bedre, Gåten;) Takk Klarte å kose meg utpå kvelden, såg på tv. Bare det holder seg borte nå, så blir det ut å gå tur 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.