Gå til innhold

Hvor få tak i et klaffebord for under 1000NK?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke noe resultat der. går produktet under andre navn mon tro?

Jeg tror du må gå på brukthandel og de koster mer enn 1000 de jeg har sett på. Akkurat nå har jeg et på lån, et ordentlig gammelt et, men det forsvinner om noen mnd så jeg er på jakt jeg og.

Er du på facebook? Hvis du er det finnes det en _meget_ nyttig gruppe, som heter Oslo: gis bort, ønskes byttes.

Der kan man ønske seg alt, og det er utrolig hva folk ikke har å avse :) Men du kan ikke kjøpe det, du må bytte det i noe annet, eller rett og slett få det mot henting og sånn.

Bor du ikke i Oslo vet jeg at de har lokale varianter av samme gruppa mange steder.

Lykke til! :)

Annonse

Jeg tror du må gå på brukthandel og de koster mer enn 1000 de jeg har sett på. Akkurat nå har jeg et på lån, et ordentlig gammelt et, men det forsvinner om noen mnd så jeg er på jakt jeg og.

Føler meg som den partypoopen i den anledningen! ;)

Er du på facebook? Hvis du er det finnes det en _meget_ nyttig gruppe, som heter Oslo: gis bort, ønskes byttes.

Der kan man ønske seg alt, og det er utrolig hva folk ikke har å avse :) Men du kan ikke kjøpe det, du må bytte det i noe annet, eller rett og slett få det mot henting og sånn.

Bor du ikke i Oslo vet jeg at de har lokale varianter av samme gruppa mange steder.

Lykke til! :)

Var innom Finn, og det var en som ville selge meg et klaffebord for 300. Skal hente det i dag. fornøyd med prisen, får håpe jeg er like fornøyd med bordet:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...