Gå til innhold

Innelørdag..Finfine saker! :)

Anbefalte innlegg

Har konsekvent avvist tilbud om ut å fly på byen idag, og det er helt nydelig..Har spist iskrem, hørt på radio, og lest en veldig spennende bok.

Lørdag er jo dessuten en kjip utedag. En får ikke bord, selv ikke på de mest anonyme utestedene, fordi alle er stappa av dritfulle folk i penstasen fra Lillestrøm og sånn. Dessuten hører ingen hva noen eventuelt hadde å si. Før på mulige nachspiel, og det er det ikke sikkert at jeg vil høre hva folk hadde å si..;p

Jeg har alltid vært klar over at lørdag er amatørkvelden av alle kveldene,(Og således foretrukket å bli bedt på noe privat, eller ha noe konkret å gjøre, som konsert etc) men jeg lurer på om jeg skal legge inn full bar-boikott på lørdag heretter.., det er jo MYE mere stas å være inne akkurat denne kvelden. Jeg gikk forbi en av kneipene i sted og var GLAD jeg ikke var der når jeg så folkemengde/idiotfaktor/lydnivå etc..

Gi meg langt heller en utesøndag eller uteonsdag!

Til spørsmålene i sakens anledning..

1. Er dette bare det endelige tegnet på at jeg endelig er eldgammel?! ( Til forsvar av min relative ungdom må det sies at lørdager ALDRI har vært min favoritt ute-dag, men at tendensen til direkte skepsis er og har vært sterkt økende)

2. Hvilken ukedag er deres favoritt om det skal drikkes øl og treffes venner? (Mine er, som sagt søndag og onsdag, og muligens en og annen fredag)

3. Hvilke dager er helt ille å gå ut på der dere bor? (Her, Oslo, Grunerløkka, uten tvil..Lørdag! :S)

4. Hva liker dere best å gjøre på lørdagskveld, om valget var fritt og på øverste hylle?

Lørdagshilsen fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359927-innel%C3%B8rdagfinfine-saker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noe imot Lillestrøm-folk kanskje? ? :P:P:P

Hehe, nei egentlig ikke altså! :D De blir bare brukt, antagelig av gammel uvane, til å illustrere når Løkka svømmer over av folk som ikke har adresse her..;) Men det er helt sikkert jævlig urettferdig!

Mange & ydmyke unnskyldninger! ;)

1. Er dette bare det endelige tegnet på at jeg endelig er eldgammel?! Absolutt ikke. Det finnes drøssevis av folk i alle aldre som ikke har for vane å dra ut på en lørdag. Selv har jeg aldri likt det heller. Aldri likt å drikke meg full heller, jeg da, uansett dag.

2. Hvilken ukedag er deres favoritt om det skal drikkes øl og treffes venner? fredag eller søndag.

3. Hvilke dager er helt ille å gå ut på der dere bor? Lørdag (oslo omegn)

4. Hva liker dere best å gjøre på lørdagskveld, om valget var fritt og på øverste hylle? Slappe av hjemme, enten med familien eller ha venner på besøk.

Annonse

''1. Er dette bare det endelige tegnet på at jeg endelig er eldgammel?! ( Til forsvar av min relative ungdom må det sies at lørdager ALDRI har vært min favoritt ute-dag, men at tendensen til direkte skepsis er og har vært sterkt økende)''

Tjo, det er vel kanskje et bevis på at du ikke er pur ungdom lenger ;-)

''2. Hvilken ukedag er deres favoritt om det skal drikkes øl og treffes venner? (Mine er, som sagt søndag og onsdag, og muligens en og annen fredag)''

Fredag tror jeg, selv om det er ekstremt sjelden jeg går ut på byan sånn.

''3. Hvilke dager er helt ille å gå ut på der dere bor? (Her, Oslo, Grunerløkka, uten tvil..Lørdag! :S)''

Aner ikke om det er ille her, jfr spsm 2.

''4. Hva liker dere best å gjøre på lørdagskveld, om valget var fritt og på øverste hylle?''

Bli invitert til noen gode venner, eller ha venner her. Eller gå på kino/konsert/teater og spise ute. Eller så er det helt greit med vanlig hjemmelørdag sammen med ungene og se på Grand Prix også :-)

Gjest Auroria

1. Vet jo ikke hvor gml du er, men jeg er 32 og tenker det samme som deg om den saken..

2. uten tvil torsdag og søndag!

3. Lørdag er krise i de fleste byer vil jeg tro

4. Både fredager og lørdager er fine dager og slappe av og lade batteriene hjemme forann pc eller tv. Gjerne med litt ekstra god mat og snacks.

Men tross holdningene mine når det gjelder helgefylla, så betyr det ikke og jeg fortsatt tids og ofte lar meg lokke med ut. irriterende.

Gjest Auroria

1. Vet jo ikke hvor gml du er, men jeg er 32 og tenker det samme som deg om den saken..

2. uten tvil torsdag og søndag!

3. Lørdag er krise i de fleste byer vil jeg tro

4. Både fredager og lørdager er fine dager og slappe av og lade batteriene hjemme forann pc eller tv. Gjerne med litt ekstra god mat og snacks.

Men tross holdningene mine når det gjelder helgefylla, så betyr det ikke og jeg fortsatt tids og ofte lar meg lokke med ut. irriterende.

''1. Er dette bare det endelige tegnet på at jeg endelig er eldgammel?!''

I så fall er jeg urgammel... trodde ikke det gikk an å gå ut andre dager enn lørdager jeg (litt "overdrevet"..) ;) Har man barn og full jobb er man som regel "gåen" fredagene, så da er lørdag eneste mulighet siden man skal tidlig opp alle de andre dagene i uka;)

''2. Hvilken ukedag er deres favoritt om det skal drikkes øl og treffes venner? (Mine er, som sagt søndag og onsdag, og muligens en og annen fredag)''

Lørdag -fordi jeg sjelden har andre valg ;)

''3. Hvilke dager er helt ille å gå ut på der dere bor? (Her, Oslo, Grunerløkka, uten tvil..Lørdag! :S)''

Ingen peiling (understreker vel at jeg er urgammal ;)) - men lørdager er bra dager å gå ut på i "min" by..fullt, men ikke overfylt.. Noe annet var det de årene jeg bodde i Oslo)

''4. Hva liker dere best å gjøre på lørdagskveld, om valget var fritt og på øverste hylle?''

Hjemmekos med barna (og han jeg blir glad i :)) - barnetvgodt for barna, hjemmelaga pizza og tv-titting, barna i seng og et godt og varmt boblebad sammen med min framtidige kjekkas ;)

Men... det er også kjekt å gå ut i form av vennefest hjemme hos gode venner, men ikke _hver_ lørdag.

:-)

Huff, jeg høres sær ut... Ikke øl, og slett ikke kaffe. Det er vanskelig å behage meg ;-)

Der er jeg enkel altså. ja takk til både øl og kaffe. Og egentlig det meste.

Jeg tror jeg er en enkel gjest, jeg kommer faktisk ikke på noen ting jeg bent ut ikke liker, bortsett fra kaviar og det blir jeg tross alt ikke budt så ofte! ;)

Annonse

Der er jeg enkel altså. ja takk til både øl og kaffe. Og egentlig det meste.

Jeg tror jeg er en enkel gjest, jeg kommer faktisk ikke på noen ting jeg bent ut ikke liker, bortsett fra kaviar og det blir jeg tross alt ikke budt så ofte! ;)

Hehe, også kaviar da. Du må bare komme på besøk ;-)

Gjest segunda

Jeg er antageligvis så eldgammel at dette har jeg aldri tenkt på. Jeg er aldri utover natta på utesteder, men går av og til ut for å spise og ta et glass etterpå. Øl drikker jeg sjelden og da ikke mer enn en. Jeg foretrekker vin.

Hvis jeg ikke er sammen med venner eller bortreist i helgene sitter jeg alene hjemme (det er det vanligste). Da ser jeg på tv en sjelden gang, eller jeg leser noe som er det vanligste.

1. Tja, min erfaring er at man blir enda mer bestemt på hva man i hvert fall ikke vil med årene. Den dagen vennene dine bare kan droppe å spørre deg fordi de vet at du ikke lar deg lokke, overtales eller narres ut på en lørdag er du gammel og satt;)

2. Jeg elsker å gå ut på fredag fordi en tur ut føles som en deilig og fortjent belønning etter en hard uke, og fordi det fortsatt føles som det er mye igjen av helga hvis jeg våkner lett redusert på lørdag. Dessuten er det mange bransjetreff på fredager. Jeg føler meg aldri sliten på fredag, snarere fulladet, så det er perfekt:)

3. Lørdag! Jeg bor på bygda, og på lørdag skal det festes mener bygdefolket. Da er det tenna i tapeten og Møkkamann eller Det går likar no på full guffe på stereoen....:/

4. Lørdag er en bra dag for kino, restaurantbesøk, konserter, teater, middagsgjester hjemme, vennefester og lignende ting, men ikke for ut på byen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...