Gå til innhold

Tvile på seg selv

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Når jeg møter utfordringer begynner jeg å tvile sånn på meg selv. Jeg vil gjerne mestre noe 100%, men så god er jeg ikke. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å bli bedre til å ikke tvile på meg selv, og ville gi opp. Kan min psykiater hjelpe meg med dette?

Skrevet

Hvorfor spør du ikke psykiateren din om det? :)

Skrevet

Min erfaring på området er at de kan hjelpe én å se ting i et annet perspektiv, sortere litt viktigheten av ting eller ikke viktighet. Jobben, om man ønsker endringer må man gjøre selv.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvorfor spør du ikke psykiateren din om det? :)

Jeg er også ganske utolmodig, det henger kanskje litt sammen med nevnte problemstilling! :-P

Skrevet

Jeg er også ganske utolmodig, det henger kanskje litt sammen med nevnte problemstilling! :-P

Jepp :)

Jeg skjønner problemet veldig godt, men det er vel verdt å lære seg og "holde" på en problemstilling til det passer å finne en løsning.

Skrevet

Tvile på seg selv, gjør ikke alle det?

Hvem mestrer noe 100 %?

Gjest herr perfekt
Skrevet

Tvile på seg selv, gjør ikke alle det?

Hvem mestrer noe 100 %?

nhd

Skrevet

Just do it. Uten frykt vil det ikke være noe mot. Når en opplever at en mestrer ting så gjør det at en etterhvert føler seg tryggere.

Skrevet

Du må se det slik, att dersom du fullfører utdannelsen din, så har du noe å falle tilbake på. Ikke la deg gli ut i schizotåka.

Skrevet

IKKE tvil på deg selv SMIRnøff. Se heller på alle de såkalte "kjente" menneskene i dette landet... og hvordan de står på sin høye hest... uansett hvor dumme de er !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...