Gå til innhold

Voldsomt koselig katt..

Anbefalte innlegg

Sånn var katten til søsteren min. Den var sånn hele tida, da. Den ble litt rar etter at den falt i doskåla og nestendrukna som kattebaby. Det var som om den hadde kattedowns.

Kanskje den bare benytter anledningen til å ha deg for seg selv? Og satser på at du blir så begeistret at du velger den framfor kjæresten neste gang han er der?

Jeg holdt på å bli gal av den katta, forresten. Jeg er ikke glad i klenging, og særlig ikke klengete dyr. Det virket faktisk som den klenga ekstra mye på meg bare for å irritere.

Haha, kattedowns! :D Tror ikke det altså, hun er en smarting pus (I den grad det finnes! ;)) og sånn sett helt ulik avdøde onkel Mephisto, der det rett og slett bare lyste igjennom "at jag er _inte_ inte intelektuell" ;) Han var blid, feit og relativt kort, selv til kort katt å være..;P

Jeg synes også katta kan være slitsom om det er BARE klenging,og over flere dager, men stort sett setter jeg pris på blid og kjærlig katt. Men hun kan godt tone ned litt, men det ER litt brysomt med katt hvor enn jeg snur meg, og hvor jeg enn går..;)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...