Caloni Makaroni Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Skrevet 8. februar 2011 Har du flyttet fra barteby? :-o Nåh, jeg kommer nok tilbake en gang. Bare ute på vift et år eller to! 0 Siter
Line Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Nåh, jeg kommer nok tilbake en gang. Bare ute på vift et år eller to! Hvor i verden befinner du deg nå da? Høres spennende ut, og jeg er ikke det minste misunnelig! Nemlig. *Lygekors* 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Skrevet 11. februar 2011 Hvor i verden befinner du deg nå da? Høres spennende ut, og jeg er ikke det minste misunnelig! Nemlig. *Lygekors* Haha, send meg en mail! 0 Siter
Line Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Haha, send meg en mail! Har ikke mailadressen din lenger - den gamle pcn min døde på seg... :-/ 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Skrevet 13. februar 2011 Har ikke mailadressen din lenger - den gamle pcn min døde på seg... :-/ Du har mail! 0 Siter
Line Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Du har mail! Hmm... du store min. Hvilken adresse sendte du til? 0 Siter
Line Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Du har mail! Den med noe "spansk" i seg har de sperret, fordi den sendte ut spam. Noen som har hacket seg inn på den, kanskje... hvordan skal jeg da få gitt deg mailadressen, uten at alle her inne ser den? Vet ikke om vi har noen felles kjente på fjesboka heller, men ville blitt forundret dersom vi ikke har det... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Skrevet 11. mars 2011 Den med noe "spansk" i seg har de sperret, fordi den sendte ut spam. Noen som har hacket seg inn på den, kanskje... hvordan skal jeg da få gitt deg mailadressen, uten at alle her inne ser den? Vet ikke om vi har noen felles kjente på fjesboka heller, men ville blitt forundret dersom vi ikke har det... min er [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.