Gå til innhold

Verden

Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har funnet ut at verden egentlig er et trist sted, jeg. Ikke bare for meg og andre som sliter psykisk, men for alle.

Gruer meg til foreldrene mine dør. Det blir trist. Dette er et eksempel på hvor trist verden er.

Selv skal jeg også dø. Triste greier.

Verden forurenses stadig mer og mer, og øknomien blri spådd en dyster fremtid den og.

Trist, med andre ord.

Det er ingen frelse.

Skrevet

Er det ingen vits i å leve mens man kan? Glede seg over hver dag?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Er det ingen vits i å leve mens man kan? Glede seg over hver dag?

Jo, men det er ikke så lett da. Men jeg har i alle fall bestemt meg for å tenke mer på helsa, slik at jeg får best mulig liv.

Skrevet

Jo, men det er ikke så lett da. Men jeg har i alle fall bestemt meg for å tenke mer på helsa, slik at jeg får best mulig liv.

Det greier du! :-) Men det er ikke tanken som teller - det er handlingen som teller! Det er viktig.

Vet du hva vi har gjort? Kutta ut all brus. Masse penger spart, bare siden nyttår :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det greier du! :-) Men det er ikke tanken som teller - det er handlingen som teller! Det er viktig.

Vet du hva vi har gjort? Kutta ut all brus. Masse penger spart, bare siden nyttår :-)

Hehe, jeg hadde sikkert spart en hel tusenlapp hadde jeg kuttet ut all brus etter nyttår... :-)

Ja, er handling som teller. Men først må man ha de rette tankene.

Jeg var flink på handlerunden i dag, handlet bare sunne ting. Vel, det er jo så mye som er usunt i dag, at det kan vel diskuteres, men brus ble det i alle fall ikke.

Skrevet

.

"Jeg må ha kommet til feil planet...det er så underlig her..."

...ble det sagt en gang...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

.

"Jeg må ha kommet til feil planet...det er så underlig her..."

...ble det sagt en gang...

Hehe, ja. Var var Sigurd Obstfelder?

Gjest Svarttrost
Skrevet

Hehe, ja. Var var Sigurd Obstfelder?

Er det ikke Bjørneboe? Tror jeg...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

La hver enkelt gjøre en vurdering av dette for seg selv.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Mener du at jeg er en person som nekter andre å ha sine meninger? Nå jeg ble såret.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvis noen syns død og fordervelse er til å le og smile av, så vær så god.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Er det ikke Bjørneboe? Tror jeg...

Er Obstfelder, men han hadde visst heller Sigbjørn til fornavn.

Skrevet

Er Obstfelder, men han hadde visst heller Sigbjørn til fornavn.

Og så var det på feil klode -

Skrevet

Er ganske dystert når en ser slik på det,jorden er en vond plass i grunn. Men noen ganger er det godt å leve, er det en bør bygge videre på. Prøve å se positive sider og. Men kan relatere meg til det du skriver nå, håper det snur snart.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er farlig og trist å leve. En kan dø av det.

Men en kan oppleve ganske mye fint først :-)).

Skrevet

Jeg synes ikke verden er et trist sted, selv om triste ting skjer. Livet går opp og ned, det er en av de fine tingene ved det. En annen fin ting er at livet ender en gang.

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Mener du at jeg er en person som nekter andre å ha sine meninger? Nå jeg ble såret.

Har han sagt det?

All erfaring tilsier vel at man i svar fra NHD ikke trenger å lese mellom linjene ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...