Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått indiske kjøttboller av naboen og har besøk og aner faktisk ikke hva jeg skal servere ved siden av. Jeg har champignon, paprika, løk og poteter. Jeg har ikke ris, ikke yogurt, ikke nanbrød, ikke kikerter dvs ingen ting av det vanlige tilbehøret. Jeg har byggryn også og currysaus på pose men det er litt saus på dem allerede og jeg har ikke så veldig lyst å ødelegge den.

Forslag? Maten må være ferdig om litt over en time og han som skal spise sammen med meg er ikke noen matgourmet og ikke noen storspiser

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360477-indiske-kj%C3%B8ttboller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke, men ris og noen grønnsaker, om du har, er vel aldri feil?

Har ikke ris, har brokkoli, paprika og løk. Brokkoli passer ikke og det gjør vel ikke mais og champignon. Bygg-gryn er jo godt da men ikke til hjemmelagede indiske kjøttboller. De er sikkert godt krydret.

Kan du ikke be besøket ta med litt ris ( og evt annet du mangler) når han går forbi butikken på vei til deg?

Jeg får ikke tak i ham for mobilen hans ligger her og pcen også. Han skulle være ute i dag og tok ikke noe sånt med seg. Han er snill altså, men jeg får ham ikke til å gå ut igjen når han kommer inn døra for han har vært på Blindern siden halv ni til halv seks og er sliten. Han er jo mann selv om han er fetteren min...

Annonse

Tror jammen jeg ville lagt dem i fryseren og funnet på noe annet :)

Hørtes så godt ut, de fortjener godt tilbehør :)

De ble woket med nudlene til minstemann, han har alltid en pakke skapet, med champinjon, løk og paprika og så krydret jeg litt med garam masala og chili og det ble veldig godt,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...