Gå til innhold

Stressing og studier

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg syns det er vanskelig å konsentrere meg om studiene når jeg begynner å stresse. Med "å stresse" mener jeg at jeg lager 5 høns ut av en fjær, om når jeg får noe å bekymre meg over.

Problemet er i) at jeg faktisk lager disse hønsene (det var denne egenskapen resultatet av MMPI-2 undersøkelsen kunne fortelle om meg), og ii) at dette går ut over studieevnen(konsentrasjonen.

Hva kan jeg gjøre med disse problemene?

Skrevet

Noen ganger hjelper det å gjøre husarbeid :)

Det har jeg gjort i dag,var godt å stresse fysisk og ikke tenke så mye. Kan kjenne blodet stømme i årene, herlig :-)

Do it!!! Det hjelper!

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Noen ganger hjelper det å gjøre husarbeid :)

Det har jeg gjort i dag,var godt å stresse fysisk og ikke tenke så mye. Kan kjenne blodet stømme i årene, herlig :-)

Do it!!! Det hjelper!

Har gått tur i dag, og det hjelper det. :-) Men ikke nok... har ikke fått gjort stort i dag...

Skrevet

Har gått tur i dag, og det hjelper det. :-) Men ikke nok... har ikke fått gjort stort i dag...

Så bra at du har gått tur :-)

Det skal jeg også etter en dusj, blir jammen varm i trøya av husvask. Men gu så deilig det var å få vekk støvet ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...