Gå til innhold

Jeg ble sur

Gjest hjemmeværende, snart i jobb igjen

Anbefalte innlegg

Gjest hjemmeværende, snart i jobb igjen

Alt det du skriver er korrekt, men om man ikke har behov for bistand fra nav (som var det du påsto) så har man ikke behov for bistand fra nav, og da melder man seg heller ikke ledig. Mener du at kurs ikke er bistand fra nav?

Greit at du ikke var fornøyd med den bistanden du fikk, men hadde du ikke hatt behov for bistand fra nav så ville du ikke meldt deg ledig. Det er helt frivillig å melde seg ledig, og melder du deg ikke ledig må du selvfølgelig heller ikke sende meldekort.

Det finnes en megde personer som aldri har vært registrert i den delen av navs synstemer som omgandler arbeid. Veldig veldig mange er også registrert i den delen av nav, men det er fordi de på et eller annet tidspunkt har tenkt at de kunne ha behov for bistand fra nav.

Hvor har du det fra, at jeg mener at kurs ikke er bistand?

Glem hele tråden, du vil ikke skjønne hva jeg mener her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360770-jeg-ble-sur/page/3/#findComment-3129345
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• hidi, the scorpion

6

• Mandolaika

3

• EnolaGay

2

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...