Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med disse treningssentrene? Jeg må snart bytte treningssted fordi jeg med sannsynlighet kommer til å flytte. Den kjeden jeg nå er medlem hos har ikke senre som ligger på et hensiktsmessig sted. Jeg ser på Actic sentrene, og synes det virker interessant - prisene er jo også ganske så hyggelige. Genialt at man også kan svømme på medlemsskapet, for det er jeg meget glad i. Elixia og Sats er nok mer tilgjengelig for meg okke som, men det koster flesk og. Månedskort kjøper jeg uansett, så jeg taper ikke noe på reiseutgifter.

Så kort og godt: Er dette bra opplegg? Noe jeg vet ikke passer meg er Curves opplegget - bare for å dra fram et opplegg som ble en bommert - som et sammenligningsgrunnlag.) Det ble et støttemedlemsskap. Alt for mye fokus på helse og vaner. Fint for de som trenger å legge om store deler av livsstilen, jeg var ute etter fysisk aktivitet for økt styrke og kondis. Det er jeg fortsatt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360773-erfaring-med-actic-nautilus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest træning

Det ser da ut som et helt vanlig senter. Hvorfor skulle det være noe dårligere enn andre? Det har gruppetreningstimer og det har stryrketreningsapparater og det har det et senter skal ha. Du kan bruke det akkurat som du ville brukt sats og Elixia.

Når jeg velger senter velger jeg ene og alene etter hva som ligger best tilgjengelig, og så har de timene jeg ønsker på tidspunkt som passer for meg :)

Det ser da ut som et helt vanlig senter. Hvorfor skulle det være noe dårligere enn andre? Det har gruppetreningstimer og det har stryrketreningsapparater og det har det et senter skal ha. Du kan bruke det akkurat som du ville brukt sats og Elixia.

Når jeg velger senter velger jeg ene og alene etter hva som ligger best tilgjengelig, og så har de timene jeg ønsker på tidspunkt som passer for meg :)

Takk skal du ha :-)

Du har gode poenger. Eneste jeg tenker på er om man får god individuell oppfølging og tilpassing av egentrening etter hvert. Det er kjempebra der jeg er nå. Det blir lagt inn på en minnebrikke man putter i en leser på apparatene. F.eks. kan de legge inn en sykkeløkt der økningen av belastning skjer av seg selv etter så og så lang tid osv. Det er litt stilig ;). Men man må jo ikke ha det så fremt man får den veiledningen man uansett behøver.

Gjest træning

Takk skal du ha :-)

Du har gode poenger. Eneste jeg tenker på er om man får god individuell oppfølging og tilpassing av egentrening etter hvert. Det er kjempebra der jeg er nå. Det blir lagt inn på en minnebrikke man putter i en leser på apparatene. F.eks. kan de legge inn en sykkeløkt der økningen av belastning skjer av seg selv etter så og så lang tid osv. Det er litt stilig ;). Men man må jo ikke ha det så fremt man får den veiledningen man uansett behøver.

''Det er kjempebra der jeg er nå. Det blir lagt inn på en minnebrikke man putter i en leser på apparatene. F.eks. kan de legge inn en sykkeløkt der økningen av belastning skjer av seg selv etter så og så lang tid osv. Det er litt stilig ;). ''

Hehe, det får du i alle fall hverken på sats eller Elixia, så du kan med veldig god samvittighet velge noe som er billigere.

Jeg meldte meg inn på sats for ørten år siden, og da var oppfølgingen man fikk der kjempeflott. Den taper seg imidlertid mer og mer for hvert år, så jeg klarer ikke være så veldig satspatriot lenger dessverre. Jeg vil tro oppfølgingen er vel så god på slike små treningssenter som i de store kjedene. Fordelen med de store kjedene er vel stort sett at hvis du bor på et sted med flere sentre blir jo alternativene på timer større da du har mer å velge mellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...