Gå til innhold

Relevant for psykiateren?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Er det relevant for psykiateren å vite hvordan jeg oppfører meg her inne? Har ikke snakket om det, fordi jeg ikke vil bli gjenkjent.

Har ikke trodd det har vært så relevant, fordi jeg ellers ikke oppfører meg slik. Ellers er jeg en stille, tilbaketrukket person.

Men hva tror dere?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det er relevant.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, det er relevant.

Ok, hva skal jeg si, da? Hvordan ordlegge meg?

Skrevet

Ok, hva skal jeg si, da? Hvordan ordlegge meg?

Du kan jo si noe sånt som at du skrver meldinger her inne med jevne mellomrom, du får respons å meldingene dine,det opplever du sikkert som positivt.

Dette skjer i et slags gjentagelsesmønster der innholdet i meldingene dine ikke er så veldig forskjellig fra gang til gang.

Det er det at du gjentar den samme handlingen gang etter gang uten noen nyanser i meldingene dine som kanskje er problemstillingen her.

Skrevet

Du kan jo si noe sånt som at du skrver meldinger her inne med jevne mellomrom, du får respons å meldingene dine,det opplever du sikkert som positivt.

Dette skjer i et slags gjentagelsesmønster der innholdet i meldingene dine ikke er så veldig forskjellig fra gang til gang.

Det er det at du gjentar den samme handlingen gang etter gang uten noen nyanser i meldingene dine som kanskje er problemstillingen her.

"respons på meldingene dine"

skal det stå.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Skal jeg ikke si at jeg oppfører meg som en drittsekk?

Skrevet

Joda, du kan godt si det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke en drittsekk, men veldig oppmerksomhetsøkende!

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ikke en drittsekk, men veldig oppmerksomhetsøkende!

Nei, jeg er et dårlig menneske. Like godt at de får vite det, de som behandler meg så pent. Jeg lurer dem. Fortjener ikke hjelp.

Skrevet

Nei, jeg er et dårlig menneske. Like godt at de får vite det, de som behandler meg så pent. Jeg lurer dem. Fortjener ikke hjelp.

Jeg støtter Hidi (i en tråd som nettopp blei sletta) i at du bør logge av DOL nå. Ikke for evig og alltid, men for i dag. Du graver deg ned i sjølmedlidenhet, og det er lite konstruktivt. Dette veit du, for du framstår ellers som en intelligent mann.

Tror det du trenger er et sosialt liv og oppmerksomhet i RL, prøv å jobbe med det istedenfor :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...