Gå til innhold

søvn, depressjon og paranoia angående fremmede

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Mistet jobben for et år siden, og har gått arbeidsledig siden da, og problemene har blitt sterkere i nyere tid. Jeg våkner ganske ofte opp om morgenen like utslitt som jeg var når jeg gikk til køys, har blitt deppa og ser ikke poenget med å spise mat da jeg ikke har bruk for energien, og mens jeg har aldri vært god til å prate med fremme så opplever jeg det å prate med fremmede som skremmende(ting som å spør noen på et busstopp hva klokken er for eksempel) det virker som at hjerna automatisk skriker til meg at om dette er feil person kan jeg bli angrepet eller kidnappet for å så aldri bli sett igjen. har også lagt merke til at jeg har lengre perioder med depressjon som blir brutt opp nå og da av mindre perioder optimisme(når jeg går på jobb intervju for eksempel) men faller fort tilbake til depressjon når jeg ikke får jobben. har du noen mistanker om hva dette kan være, samt om det er fastlegen eller spykolog man burde kontakte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...