Gå til innhold

NDH: Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Mannn28
Skrevet

På testene til den danske aspergerforeningen skåret jeg 8 på The Systemizing Quotient, noe som var langt under snittet, og milevis unna autisme. Mens på empati skåret jeg ganske mye lavere enn snitt, altså kommer jeg ut med lite empati.

På Autism Spectrum fikk jeg 26, altså mer enn snittet, men ikke så mye som de med Asperger.

Skal jeg da utelukke Asperger, og hva betyr den elendige skåren på Systemizing Quotient?

Her er testene:

http://www.aspergerforeningen.dk/asp.aspx?id=47&aid=1

(ble omtrent på snittet når det gjaldt å tolke ansiktsuttrykk)

Gjest Mannn28
Skrevet

Fikk 22 på empati-testen til orientering, mens snittet hos Aspergere er 20. Men jeg har så lite sosial kontakt at jeg synes det var vanskelig å svare på alt. Er blant folk på jobb men det blir litt annerledes, og ellers er jeg mest alene eller med noen få venner jeg har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...