Gå til innhold

Puppeproblemer...

Anbefalte innlegg

Gjest monika og beate

Hvordan kan vi trene slik at puppene blir mindre? Eller hvor gamle må man være for å kunne operere puppene slik at de blir mindre?

Bakgrunnen for denne spørsmålet er slik:

Vi er to bestevenninner som har spilt volleyball siden vi var 9-10 år gamle. Nå har vi blitt 16, (og blant de 3-4 beste på laget vårt) og har i lang tid drømt om å satse litt på sandvolleyball sammen. Da vi fortalte den kvinnelige treneren vår om denne drømmen sist uke sa hun rett ut at dette var noe idiotisk tenkt, fordi begge hadde alt for store pupper (80E og 75 F) til å kunne bruke godkjent størrelse av sandvolley-bikini uten at alt "utstyret" falt ut..

Bortsett fra de alt for store puppene (som ikke har hemmet oss tidligere) har vi noenlunde normal, slank kropp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360873-puppeproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette seriøst????

Hva er det med sandvolleyball, først har de definert max høyde på bikinitrusene for å sikre at shortsen dekker minst mulig av kroppen til damespillerne - av hensyn til publikumsinteressen (og bare det at en slik regel kunne innføres i moderne tid er helt hårreisende..). Og nå forteller dere at de har maksimumskrav på puppestørrelse? Med sandvolleyball-logikken burde det være omvendt, more bouncing balls burde da tiltrekke enda mer publikum... ;)

Jeg klarer ikke tro dette kan være sant. Men nå trodde jeg trusefasongregelen var en spøk da jeg hørte om den også..

Hvis dette er sant, så synes jeg dere skal lage et sabla bråk og forlange at det er ferdighetene med volleyballen som skal telle, og ikke størrelsen på kroppsdelene deres. Ikke operer puppene med mindre de er plagsomt store og dere får problemer med rygg og skuldre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360873-puppeproblemer/#findComment-3120733
Del på andre sider

Gjest Sand, sol og sommer!

Den kvinnelige treneren må dere rett og slett melde til Norges Volleyballforbund, for makan til idiotisk oppførsel skal man lete lenge etter.

Det er selvfølgelig ikke sant at det er noen maxstørrelse på kvinners bryster i sandvolleyball. Dere har bikini, ikke sant? Det er det man bruker. Dere er for unge (og sannsynligvis ikke god nok enda heller) til å spille internasjonalt, og selv da, i World Tour, er toppene jentene skal spille med store. For store for de aller fleste.

Hva bryststørrelse ellers angår, så er det største problemet med stor størrelse det faktum at man hopper mye og kaster seg mye. Dette kjenner dere til fra innendørs volleyball allerede, antar jeg, og vet hva det koster dere av vondt.

Bare gå løs på sandvolleyballsesongen med all den glede dere har, sørg for å kjøpe dere bikinier med god overdel som støtter ordentlig opp og nyt sommerdagene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360873-puppeproblemer/#findComment-3120744
Del på andre sider

Gjest Sand, sol og sommer!

Er dette seriøst????

Hva er det med sandvolleyball, først har de definert max høyde på bikinitrusene for å sikre at shortsen dekker minst mulig av kroppen til damespillerne - av hensyn til publikumsinteressen (og bare det at en slik regel kunne innføres i moderne tid er helt hårreisende..). Og nå forteller dere at de har maksimumskrav på puppestørrelse? Med sandvolleyball-logikken burde det være omvendt, more bouncing balls burde da tiltrekke enda mer publikum... ;)

Jeg klarer ikke tro dette kan være sant. Men nå trodde jeg trusefasongregelen var en spøk da jeg hørte om den også..

Hvis dette er sant, så synes jeg dere skal lage et sabla bråk og forlange at det er ferdighetene med volleyballen som skal telle, og ikke størrelsen på kroppsdelene deres. Ikke operer puppene med mindre de er plagsomt store og dere får problemer med rygg og skuldre!

Støtter innlegget ditt, og kan legge til at det var den forrige presidenten i det internasjonale forbundet som i sin tid la ned påbud om de små draktene. Nå er utøverne så godt fornøyd med å spille lettkledd (de som er i verdenstoppen i dag har jo ikke opplevd noe annet), og det er utviklet bikinier spesielt beregnet på dette så ingen er interessert i å gjøre noe med det.

Det var altså en gal manns behov for å se (halv)nakne kvinner som fikk innført dette. Helt sykt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360873-puppeproblemer/#findComment-3120746
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...