Gjest prust Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Har fått litt sving på treningen nå - etter flere måneder med stillesitting: Mandag: 1,5 time rask gåtur Tirsdag: 25 minutter rockering Fredag: 1,5 time rask gåtur Lørdag: Var i badeland med ungene i 4,5 time. Svømte 800 meter alene, men var jo mye i bevegelse sammen med ungene i tillegg. Søndag: Skitur med familien. Var ute i 2,5 time - men vi hadde bål i en liten time - ellers rolig tempo som passet snart-7-åringen. 30 minutter rocking nå i kveld - ble svett og fikk faktisk litt høy puls :-) Dere andre da? 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Trente en halv time på tredemølla to ganger denne uka.. Skal egentlig trene 3-4ganger, men sånn ble det ikke denne gang 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Trente en halv time på tredemølla to ganger denne uka.. Skal egentlig trene 3-4ganger, men sånn ble det ikke denne gang Da satser du på 3-4 ganger neste uke :-) 0 Siter
....AV Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Bedre her også denne uken: Mandag: 1 time pulstrening med Friskis&Svettis Torsdag: 1.5 timer på ski i løs snø, ble sliten Lørdag: snømåking, måkte også taket som var fullt av tung snø. Søndag: ca. 3 mil på ski i bra tempo vi to voksne i familien. 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Da satser du på 3-4 ganger neste uke :-) Ja, får gjøre det 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Du har hatt en effektiv uke, ser jeg. Kjempebra! Jeg har også hatt en effektiv trim-uke, forrige uke. Gikk 1 time pr dag man-torsdag. I tillegg var jeg på organisert aerobics-trening tirsdag, torsdag og lørdag (1 time pr gang). Total treningstid rask gange/aerobics 7 timer- hvilket jeg er fornøyd med. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Du har hatt en effektiv uke, ser jeg. Kjempebra! Jeg har også hatt en effektiv trim-uke, forrige uke. Gikk 1 time pr dag man-torsdag. I tillegg var jeg på organisert aerobics-trening tirsdag, torsdag og lørdag (1 time pr gang). Total treningstid rask gange/aerobics 7 timer- hvilket jeg er fornøyd med. Så bra! I går kveld hadde jeg ukas mandagstrim med venninne - 8 km/halvannen time rask gange, Og jeg var skikkelig sliten! Sikkert fordi jeg nå har trimmet fire dager på rad (8 km tur fredag, svømming lørdag, ski+rocking søndag og så 8 km tur mandag) - iog det er jo ikke kroppen min vant til! Så i dag får jeg legge inn en hviledag med god samvittighet :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Så bra! I går kveld hadde jeg ukas mandagstrim med venninne - 8 km/halvannen time rask gange, Og jeg var skikkelig sliten! Sikkert fordi jeg nå har trimmet fire dager på rad (8 km tur fredag, svømming lørdag, ski+rocking søndag og så 8 km tur mandag) - iog det er jo ikke kroppen min vant til! Så i dag får jeg legge inn en hviledag med god samvittighet :-) Veldig bra! Hviledag hadde jeg også en dag i forrige uke. Denne uka har jeg foreløpig vært i aktivitet i 3.5 timer (rask gange/aerobics). Blir ca 2.5 timer kondisjons-aktivitet de to neste dagene også, men så blir det en hviledag. Går sikkert turer i helga, men det er mer "kose-turer" uten tanke på det å få opp pulsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.