Gå til innhold

Stort dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Men er du sikker på at søknad er sendt dit, siden du ikke har hørt noe som helst på så mange måneder?''

Nei, kan jo lure på det. Får sjekke det opp. Hvis den ikke er sendt tolker jeg det som et tegn fra gud om at jeg skal gå for jobben;oD

Gå for jobben uansett, og så ser du hva som skjer videre :-)

Gjest Ellipse
Skrevet

Det er ikke et tegn om at du skal det ene eller det andre hvis søknaden har kommet på avveie.

Neida, er hverken troende eller overtroisk så det var helst ment som spøk, derav ;oD Men det hadde jo vært litt greit å tro på horoskop og sånt i blant, for da kunne stjernenene tatt de vanskelige valgene, hehe.

Skrevet

Neida, er hverken troende eller overtroisk så det var helst ment som spøk, derav ;oD Men det hadde jo vært litt greit å tro på horoskop og sånt i blant, for da kunne stjernenene tatt de vanskelige valgene, hehe.

Ok:-)

Glemte å si grattis med ny jobb:-)

Gjest Ellipse
Skrevet

Ok:-)

Glemte å si grattis med ny jobb:-)

Du er litt tidlig ute, har ikke fått meg jobb, bare blitt anbefalt å søke på en =op Jeg hopper litt bukk over begivenhetenes gang her, ser du...;o) Men takk likevel!

Skrevet

Du er litt tidlig ute, har ikke fått meg jobb, bare blitt anbefalt å søke på en =op Jeg hopper litt bukk over begivenhetenes gang her, ser du...;o) Men takk likevel!

Ja, men jeg så inn i framtiden i går at du hadde fått den skjønner du:-)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...