Gå til innhold

Psykofixeren

Gjest Oppgitt pasient

Anbefalte innlegg

Gjest Oppgitt pasient
Skrevet

Jeg fersket psykofixeren min i å forsøke å finne ut om jeg var interssert i han. Han brukte spegling av bevegelser, samme språk som meg, og oppførte seg generellt lekent, samtidig som han gav meg muligheten til fysisk kontakt med han. En felle som han trodde jeg gikk i, men som jeg ikke gikk i, for ønsket mitt om kontakt var på en annen frekvens enn sexuell intersse og sjekking.

Det ser ut til at psykologen min har forstått at jeg fersket han i det, samtidig som han tidligere har benektet at har noen som helst mistanke om at jeg er interssert i han. Så viste det seg altså at han løy til meg. Da han forstod dette røk jeg på hodet ut, dvs han mente at jeg var såpass syk at jeg trengte mer hjelp, og det kunne ikke han hjelpe til med. Sleip som han var. Dermed var den terapeutiske alliansen brutt. Jeg var litt for inteligent for psykologen desverre. Er det noen som har erfaring med at psykologene lager slike situasjoner ?

Skrevet

Jeg har latt som jeg var interesset i psykologen min bare for å være hyggelig.

Skrevet

Jeg kjenner jeg er usikker på om din framstilling av dette stemmer med virkeligheten.

Gjest Høstløv
Skrevet

''...dvs han mente at jeg var såpass syk at jeg trengte mer hjelp,''

Det har han sikkert helt rett i.

Skrevet

Jeg kjenner jeg er usikker på om din framstilling av dette stemmer med virkeligheten.

''Jeg kjenner jeg er usikker på om din framstilling av dette stemmer med virkeligheten.''

*hehe* Samme her.

Skrevet

''Jeg kjenner jeg er usikker på om din framstilling av dette stemmer med virkeligheten.''

*hehe* Samme her.

''*hehe* Samme her.

''

Jeg har uhyre vanskelig for å se at det er noen grunn til å le av om noen skulle streve med å oppfatte virkeligheten på en realistisk måte.

Skrevet

Har du blitt viderehenvist til DPS eller tilsvarende?

hidi, the scorpion
Skrevet

Har du blitt viderehenvist til DPS eller tilsvarende?

Hadde du bursdag i går? Vil i såfall gratulere en av DOLs mest kunnskapsrike personer med dagen, og beklager at jeg er sent ute...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

''Han brukte spegling av bevegelser, samme språk som meg''

Av dette kan en ikke trekke andre konklusjoner enn at en er på bølgelengde - eller har god kjemi som det heter i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...