Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan igjen!

Har vært på vinterferie og derfor ikke vært inne på forumet før nå. Har ikke vært en lavkarboferie akkurat og har lagt på med 1,5 kilo:( Men jeg er full av pågangsmot nå og skal begynne igjen i dag . Heldigvis så vet jeg hva som har forårsaket vektoppgangen; kaker, brus, godteri og ingen aktivitet annet enn turer da men det var sånne rusleturer og ingen trening. Gjort er gjort og jeg er på igjen....

Har noen forslag til "snacks" som er lavkarbo? Jeg er så sulten på kveldene og trenger noe da, tips mottas med takk. Jeg er også glad for tips ifht lunsjretter og ikke minst brødtyper som vi kan spise:) ha en fin uke!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361185-skal-vi-slanke-oss-sammen-status/
Del på andre sider

Fortsetter under...

matmons1365381196

Har du prøvd å spise ofte? Jeg spiser 5-6 måltider hver dag, og føler meg aldri sulten etter siste måltid om kvelden ved 20 tiden. I begynnelsen måtte jeg sette alarmen på mobilen for å huske å spise ofte nok. I tillegg føler jeg ikke behov for søtsaker når jeg spiser lavkarbo. Tidligere spiste jeg første måltidet langt utpå formiddagen, neste sent på ettermiddagen. Da var jeg så sulten at jeg spiste et stort middagsmåltid, og like etter måltidet kom søtsuget som ikke ble noe bedre av at jeg stappet i meg sjokolade.

Jeg spiser ofte bær siste måltidet om kvelden, uten søtstoff, men en kremdott eller noen nøtter. Jeg syns det er veldig godt :)

Jeg har også vært på ferie siste uka, og har ikke holdt meg til det vanlige kostholdet. Når jeg spiser feil blir jeg trigga til å spise mer feil. Får lyst på noe hele tiden. Jeg har derfor ikke gått noe ned i ferien, men holdt målet om ikke å gå opp.

Det er bra du fortsatt har pågangsmot :) Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...