Gå til innhold

såpe i penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har et problem, og det er at når jeg dusjet for noen timer siden, fikk jeg såpe i penis når jeg skulle vaske ''undelivet'' dette svir litt og plager meg. når jeg skal tisse, tisser jeg skjeft, og det kommer lite urin. det gjør også vondt. jeg er 13 år. vil såpen fjerne seg selv? håper ikke hjelp av lege er nødvendig. venligst svar raskt! P.S: såpen heter Håndsæbe og har hvit etikett.

Skrevet

Du får skylle godt med lunkent vann og drikke mye så du får skylt ut det som evt. har kommet inn i urinrøret. Og heretter bruker du bare såpe beregnet for bruk i underlivet når du skal vaske deg nedentil.

Gjest Heretter gjør du som jeg sier!
Skrevet

Du får skylle godt med lunkent vann og drikke mye så du får skylt ut det som evt. har kommet inn i urinrøret. Og heretter bruker du bare såpe beregnet for bruk i underlivet når du skal vaske deg nedentil.

Du er vel ikke morra hans;)

Skrevet

Du er vel ikke morra hans;)

''Du er vel ikke morra hans;)''

Hva vet du om det? ;o) Men nei, sannsynligvis er det ikke min sønn som har skrevet inn nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...