Gjest Hundemat Skrevet 28. februar 2011 Skrevet 28. februar 2011 Vil bare få tipse dere om et bra for som heter Orijen. Her er test av foret: http://www.dogfoodanalysis.com/dog_food_reviews/showcat.php?cat=8&stype=1&si=orijen&perpage=12&sort=8&stype=&limit=&cat=8&ppuser= Her kan dere kjøpe det: http://www.orijen.no/ og finne forhandler. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. februar 2011 Skrevet 28. februar 2011 Det er ikke lov å drive reklame her. 0 Siter
Gjest Hundemat Skrevet 28. februar 2011 Skrevet 28. februar 2011 Det er ikke lov å drive reklame her. Jeg er ikke tilknyttet til det firmaet på noen som helst måte. Fant ut om dette foret i dag, og ville bare dele det med dere. Har lett etter et for uten korn, og endelig fant jeg det. 0 Siter
Gjest Hundemat Skrevet 28. februar 2011 Skrevet 28. februar 2011 Her er et annet for uten korn, men da må dere til Danmark eller Sverige for å kjøpe. http://www.championpetfoods.com/acana/ 0 Siter
cathlin Skrevet 28. februar 2011 Skrevet 28. februar 2011 Jeg er ikke tilknyttet til det firmaet på noen som helst måte. Fant ut om dette foret i dag, og ville bare dele det med dere. Har lett etter et for uten korn, og endelig fant jeg det. JAmmendaså 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. februar 2011 Skrevet 28. februar 2011 Hvis man absolutt vil/må fore med tørrfor er dette et veldig godt valg ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. februar 2011 Skrevet 28. februar 2011 Det kan virke dyrt i forhold til andre fòr, men hunden trenger som regel mindre mengde av dette. 0 Siter
Gjest Massevis av hundefor overalt Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Sikkert et greit nok for, men ikke akkurat en -test- du linket til, jeg kunne bare finne innholdsfortegnelser. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Sikkert et greit nok for, men ikke akkurat en -test- du linket til, jeg kunne bare finne innholdsfortegnelser. Hvis du trykker deg inn på hvert enkelt fòr står det nederst på siden. 0 Siter
Gjest Massevis av hundefor overalt Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Hvis du trykker deg inn på hvert enkelt fòr står det nederst på siden. Jeg må være helt teit, men jeg ser fortsatt ikke noen _tester_ der? Når jeg klikker inn på et fôr kommer det innholdsfortegnelsen med en mengde ingredienser, og nederst står det ett "rewiev" der en person (=selger antar jeg) _anbefaler_ fôret, men jeg klarer ikke å finne noen tester der? Da tenker jeg på tester der man har sett på fordøyelighet og smakelighet osv og ikke bare kjemisk analyse av fôret. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Jeg må være helt teit, men jeg ser fortsatt ikke noen _tester_ der? Når jeg klikker inn på et fôr kommer det innholdsfortegnelsen med en mengde ingredienser, og nederst står det ett "rewiev" der en person (=selger antar jeg) _anbefaler_ fôret, men jeg klarer ikke å finne noen tester der? Da tenker jeg på tester der man har sett på fordøyelighet og smakelighet osv og ikke bare kjemisk analyse av fôret. Altså det er en analyse av foret. Av hvilke bra og dårlige tilsetningsstoffer det er i foret. Det er ingen smaksstest. Man velger i utgangspunktet ikke fòr ut i fra smaken, men hvor gode ingrediensene er for hunden. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Jeg må være helt teit, men jeg ser fortsatt ikke noen _tester_ der? Når jeg klikker inn på et fôr kommer det innholdsfortegnelsen med en mengde ingredienser, og nederst står det ett "rewiev" der en person (=selger antar jeg) _anbefaler_ fôret, men jeg klarer ikke å finne noen tester der? Da tenker jeg på tester der man har sett på fordøyelighet og smakelighet osv og ikke bare kjemisk analyse av fôret. Noen for er jo kun tilsatt kjøttmel av diverse slag, og kornprodukter. Da hjelper det ikke at det smaker godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.