Gjest helt tullerusk Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Hei. Jeg går nå til behandling hos en psykiatrisk sykepleier tilknyttet et dagsenter i kommunen. Har ikke noe fast oppfølging hos fastlege, kontakten der er på et minimum. Om min sykepleier opplever at min situasjon forverrer seg drastisk, kan vedkommende da kontakte min fastlege? For f.eks. å legge inn en bekymringsmelding e.l. Om det har noe å si ble jeg ikke henvist til sykepleieren av fastlegen, det ble gjort av min tidligere psykolog. Håper noen kan svare meg, greit å vite hva jeg forholder meg til... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Psyk sykepleiere og fastlege bør samarbeide, og det er helt naturlig at vedkommende kontakter fastlegen ved behov. 0 Siter
Helmi Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har en klar avtale med min psykiatriske sykepleier om at hun ikke kontakter min fastlege uten at jeg vet om det. 0 Siter
Gjest helt tullerusk Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Psyk sykepleiere og fastlege bør samarbeide, og det er helt naturlig at vedkommende kontakter fastlegen ved behov. takk for svar. Kjekt å vite 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.