Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men läkerolpastiller er vel uten sukker? I gulrot er det litt sukker, og de har høy GI så det er ikke så lurt å spise for mye av det. Andre grønnsaker er mye sunnere.

Gulrøtter har bare høy GI når de er kokte og varme. Rå gulrøtter har lav GI ut fra det jeg har lest i Fedonboka.

candyqueen_83

Gulrøtter har bare høy GI når de er kokte og varme. Rå gulrøtter har lav GI ut fra det jeg har lest i Fedonboka.

Det kan godt være, jeg tenker ikke på GI selv. Hehe. Men at gulrøtter har en del karbo er vi vel enige om. En gulrot veier ganske mye :o)

Annonse

Gjest sjøstjerna

Jeg spiser søtsaker lørdag.

Unngår ellers syltetøy, søtt pålegg etc. Velger konsekvent de groveste kornprodukter jeg kan finne.

Trimmer 3.5x mer enn før jul, og spiser det samme som før. Vekta står bom stille. Men jeg kjenner jeg blir fastere i kroppen :) Og dessuten begynner jeg å bli i bedre form- og jeg vil absolutt påstå at jeg har fått mer energi av den økte mengden trening. :)

Spørs hvor mye man spiser av hver ting da ;O)

Jeg vil påstå at uansett er gulrøtter sunnere enn lakerolpastiller. Man orker ikke spise så mye gulrøtter og det sies at man kan spise så mye grønnsaker man vil. Dette gjelde ikke de som går på lavkarbo, men det gjør ikke jeg.

fru Humlesnurr

Jeg hadde en gedigen godtesprekk i helgen,sukk. Men nå har jeg vært på rett spor siden mandag:-) Spiser mye frukt og grønnsaker, og tar en "slankebar" hvis søtsuget blir virkelig ille.

Jeg er imidlertid litt bekymret for helgen som nå nærmer seg:-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...