Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har diagnosen psicofreniz og legen min sier jeg trenger bare ett år medesin, betyr det at jeg vokser fra meg det?og ikke har sykdommen eller der den livs lang`?og jeg har diagnosen lelljeg ikke bruker medesin?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis det er sikkert at du har schizofreni, skal du bruke medisiner minst et år. Du må være forberedt på at du kan trenge medisin i mange år. De aller fleste kan etterhvert redusere til ganske små doser selv om de ikke kan slutte med medisinen.

Skrevet

Hvis det er sikkert at du har schizofreni, skal du bruke medisiner minst et år. Du må være forberedt på at du kan trenge medisin i mange år. De aller fleste kan etterhvert redusere til ganske små doser selv om de ikke kan slutte med medisinen.

vis jeg slutter å ta medesin betyr det at jeg blir friskogikke har diagnose?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

vis jeg slutter å ta medesin betyr det at jeg blir friskogikke har diagnose?

Nei, da blir du dårligere/sykere.

Skrevet

Jeg mener vis legen sier jeg ikke trenger medesin. har jeg ikke lenger shizofreni diagnose?

Skrevet

Jeg mener vis legen sier jeg ikke trenger medesin. har jeg ikke lenger shizofreni diagnose?

Har du blitt utredet for lese og skrivevansker?

Skrevet

kan du være så snill å svare meg.Vis jeg ikke legen mener jeg ikke trenger medesin betyr det at jeg ikke har diagnosen? eller er det livs varig sykdom?

Skrevet

Har du blitt utredet for lese og skrivevansker?

ja det har jeg og det er ikke morsomt å mobbe noen pånettet

Skrevet

Det forstår jeg.

Skrevet

Det aldri meningen å mobbe deg. Beklager hvis du oppfattet det slik.

Hilsen "mobbeoffer".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...