Gjest Mimre mimre Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Noe rundt der. Det handlet om en familie som levde dypt inne i de kanadiske skoger. De drev vel med skogforvaltning eller noe sånt. Brukte sjøfly og båt. Serien var bygget over samme lest som Skippy og Flipper og de seriene der. Det var en ung gutt i familien (tror det var hovedpersonen) som het Stephen. Husker jeg syntes han var så kjekk. Skikkelig ungpikeforelsket var jeg. Noen som husker den serien og hva den het? 0 Siter
Gjest Bob Saget Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Kanskje det var Adventures in Rainbow Country? http://www.willisville.ca/Adventures%20in%20Rainbow%20Country.htm 0 Siter
Gjest solslyng Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Å, var det den som het "nord i skogane" eller noe sånt på norsk? Jeg var veldig liten da den ble sendt på tv, men har tenkt på den i ettertid og husker at jeg likte den veldig godt da den ble sendt. Dette var vel på samme tid som Pernille og Mr. Nelson rulet skjermen, begyner å dra på åra merker jeg:-) 0 Siter
Gjest Mimre mimre Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Å, var det den som het "nord i skogane" eller noe sånt på norsk? Jeg var veldig liten da den ble sendt på tv, men har tenkt på den i ettertid og husker at jeg likte den veldig godt da den ble sendt. Dette var vel på samme tid som Pernille og Mr. Nelson rulet skjermen, begyner å dra på åra merker jeg:-) Kanskje det var den norske tittelen på den serien som Bob Saget nevner under her? Ford et var den nemlig, husker han indianergutten også! 0 Siter
Gjest Mimre mimre Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Kanskje det var Adventures in Rainbow Country? http://www.willisville.ca/Adventures%20in%20Rainbow%20Country.htm Den var det ja! Husker han indianerkompisen også. Stephen var det virkelige navnet han da altså, trodde det var navnet i filmen, men det var altså Billy. Thanks! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.