Gå til innhold

Stakkars Frances

Anbefalte innlegg

Gjest Gåten
Skrevet

Så filmen om Frances Farmer i går,den var så grusom. Hun var ikke syk,likevel behandlet de henne slik...og ble kvalm og uvel av tanken på at de behandlet psykisk syke på den måten. Ble redd rett og slett. Var det slik her i Norge og?

Skrevet

Ja. Hvis du googler Bendik Riis som var en kjent kunstner som døde på gaustad mentalsykehus i 1988, så får du se hans opplevelser der via bildene hans.

Skrevet

Jeg har også sett den filmen. Kjempbra syns jeg også.

Jessica Lange ble nominert til en Oscar for den rollen.

Gjest Gåten
Skrevet

Ja. Hvis du googler Bendik Riis som var en kjent kunstner som døde på gaustad mentalsykehus i 1988, så får du se hans opplevelser der via bildene hans.

De ble jo syk av å være innlagt,sinnsyk..det hadde jeg blitt. Hvilke mennesker gjør slikt? Og så for å "hjelpe"?

Det viser at verden går fremover,lurer på hvordan psykiatrien er om 100 år.

Gjest Gåten
Skrevet

Jeg har også sett den filmen. Kjempbra syns jeg også.

Jessica Lange ble nominert til en Oscar for den rollen.

Var mora som skulle ha vært innlagt,for et skremmende menneske..grøss!

Skrevet

De ble jo syk av å være innlagt,sinnsyk..det hadde jeg blitt. Hvilke mennesker gjør slikt? Og så for å "hjelpe"?

Det viser at verden går fremover,lurer på hvordan psykiatrien er om 100 år.

Ja... Lurer på hva i psykiatrien idag som blir fordømt i fremtiden.

Gjest Gåten
Skrevet

Ja... Lurer på hva i psykiatrien idag som blir fordømt i fremtiden.

Sikkert antipsykotika og tvang. Vet noen ganger må de,er sikkert bra noen ganger. Men jeg forstår ikkeno uansett,AP er ikke bra for alle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...