Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De har fått rokkeringer på xxl nå. Jeg kjøpte en til i går, en på 1,6 kg. Jeg leverte tilbake den lette, så nå har jeg en på 2 kg og denne. Det er lettere å rocke med den på 1,6 kg. Den er uten bulker. Tenkte jeg skulle trene meg opp på den. Den på 2 kg tror jeg egentlig er beregnet på viderekomne.

Jeg får ikke blåmerker.

Fortsetter under...

Jeg får ikke blåmerker.

Da er du heldig! Er riktignok ikke like blå nå, som jeg var de første gangene, men ringe slår nok en del på sideflesket ;o) Satser på at det blir bedre etterhvert, slik andre her inne sier.

Rockeringen på 2 kg er for de som er veldig godt trent, med sterk rygg og mage.. Jeg hoppet glatt over den.. Vurderte om jeg burde hatt den letteste, men nå har jeg nå denne på1,7 kg, så jeg får nøye meg med den :)

Trener du andre ting i tillegg? Jeg går turer og trener spinning.

Hvor høy er du og hvor mye skal du ned?

Har 5 kg igjen.. Høyde 168 cm og vekt nå er 73 kg.

Da er du heldig! Er riktignok ikke like blå nå, som jeg var de første gangene, men ringe slår nok en del på sideflesket ;o) Satser på at det blir bedre etterhvert, slik andre her inne sier.

Rockeringen på 2 kg er for de som er veldig godt trent, med sterk rygg og mage.. Jeg hoppet glatt over den.. Vurderte om jeg burde hatt den letteste, men nå har jeg nå denne på1,7 kg, så jeg får nøye meg med den :)

Trener du andre ting i tillegg? Jeg går turer og trener spinning.

Hvor høy er du og hvor mye skal du ned?

Har 5 kg igjen.. Høyde 168 cm og vekt nå er 73 kg.

173 cm og 96,4 kg. Satser på mer vann og grønnsaker. Mindre brød, pasta, potet, ris og sukker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...