Gå til innhold

Klarer ikke å glede meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fedme er "smittsomt". Og en sosial greie. Før var dere to som satt sammen og var trygge bak fettet, nå har hun tatt skrittet ut og du er alene. Det er ikke misunnelse, men angst.

Jeg synes ikke du skal operere deg, men snakke med legen din om kosthold og oppfølging. Og så melder du deg inn i et easy life kurs, Grethe Roede, trimsenter eller lignende. Og begynne ditt nye liv du og. Tenk så deilig å være den som greide det uten å "jukse"... ;0P

Gjest Klarer ikke å gå ned

Høres ut som om du er misunnelig. Kanskje du kan ta slankeoperasjon også? De fleste som tar den operasjonen er jo mer enn 100 kg da, men kanskje dere er lave av vekst.

Tror ikke at jeg får det. Jeg er 170 høy og hun er 165. VI veide begge 105 for hun gikk ned.

Fedme er "smittsomt". Og en sosial greie. Før var dere to som satt sammen og var trygge bak fettet, nå har hun tatt skrittet ut og du er alene. Det er ikke misunnelse, men angst.

Jeg synes ikke du skal operere deg, men snakke med legen din om kosthold og oppfølging. Og så melder du deg inn i et easy life kurs, Grethe Roede, trimsenter eller lignende. Og begynne ditt nye liv du og. Tenk så deilig å være den som greide det uten å "jukse"... ;0P

Tenkte å begynne å trene men synes det er litt flaut å trene blandt de tynne og spreke

Tenkte å begynne å trene men synes det er litt flaut å trene blandt de tynne og spreke

Det er ikke bare "tynne og spreke", 60 % av folk som trener er folk som DEG.

De trener fordi de trenger det! Det er sosialt, man får hjelp både med program og kosthold.. vil du heller sitte hjemme alene med fedme enn å gjøre noe. Fordi du innbilder deg at du "er så viktig at alle gidder bruke energien sin på å le av deg?" Folk har nok med seg selv skal jeg si deg!

Slutt å finne unnskyldninger, ta tak! Du kan, jeg vet at du kan! *Dytte*

Annonse

Gjest slankeoperasjon

Slankeoperasjon er ikke juks synes jeg. Det er en stor og tøff operasjon. Statistikken viser at det er veldig god sjanse for å holde vekten i motsetning til de som bare slanker seg.

Gjest Slankeoperasjon

Det er bare å begynne. Det er livsfarlig å ikke holde kroppen i aktivitet. Det kan også bli en stor glede når man kommer i gang. Selv vurderer jeg å ta en privat slankeoperasjon. Jeg tror at folk kan gå ned uten operasjon også. Man må bare være veldig påpasselig at man ikke går opp igjen. Da kroppen nærmest skriker etter å gå opp igjen.

De trener fordi de trenger det! Det er sosialt, man får hjelp både med program og kosthold.. vil du heller sitte hjemme alene med fedme enn å gjøre noe. Fordi du innbilder deg at du "er så viktig at alle gidder bruke energien sin på å le av deg?" Folk har nok med seg selv skal jeg si deg!

Takk for dytten :-)

Da har jeg meldt meg inn i ett treningstudio og hatt min første trening. Det var morsomt og godt :-)

Da har jeg meldt meg inn i ett treningstudio og hatt min første trening. Det var morsomt og godt :-)

*Applaus* Fantastisk, gratulerer så mye! Du kommer til å bli SÅ stolt av deg selv når resultatene begynner å synes, og det gjør det fort!

Takk for dagens gladnyhet! :0D

*Applaus* Fantastisk, gratulerer så mye! Du kommer til å bli SÅ stolt av deg selv når resultatene begynner å synes, og det gjør det fort!

Takk for dagens gladnyhet! :0D

Takk :-)

Eneste problemet var at jeg fikk sånn matlyst etter treningen men jeg laget en salat og spiste meg god og mett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...