Gjest liole Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Det kommer jo helt an på hvor lang reisevei du har til avtalestedet, hvor lang tid du bruker på somling om morran etc. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Det er to timer. Du får tenke på hvor lang tid du liker å bruke før du drar hjemmefra - til sminkestelll og å få i deg mat. Så spørs det på hvor avtalen er og hvor lang reisevei du ev. har. Dersom du skal ta imot avtalen hjemmefra, burde du ha tid. His ikke avhenger det av hvor, når og hvor langdt du må reise+hvor mye ekstratid du liker foran speiliet. Jeg klarer avtaler halvtimen unna hjemmet med denne tida såfremt alt er forberedt . 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Haha, for en forespørsel, det spørs jo helt på hva du skal og hvor, i forhold til der du befinner deg? Da jeg så meldingen din var jeg overbevist om at det gjalt T-banen opp til VM, men det sier vel litt om moduset mitt akkurat nå *S*. 0 Siter
-ssi Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Da jeg hadde 15 minutter reisetid til jobb, sto jeg opp en time før jeg skulle være på jobb. 45 minutter til dusj, påkledning og frokost holder i massevis. Nå har jeg under 5 minutter reisetid, men står opp 2 timer før jeg skal være på jobb og går 1 time tur med bikkja hver morgen. Så hvis du har mindre enn en time reisetid vil jeg si at du har ekstremt god tid. 0 Siter
Gjest laaaaaaaaang reiseveg Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 ja Det var jo skråsikkert. Jeg ville f.eks ikke rukket en avtale to timer reiseveg unna hjemmet mitt på den tiden :-p 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Det kommer jo an på hva du skal gjøre før du drar, og hvor lang reisevei du har 0 Siter
Gjest GA Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 skal du hen da? Jeg pleier å beregne ca 1 time fra jeg står opp av senga til jeg skal være på jobb hvis jeg bare har meg sjøl å gjøre klar. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Det var jo skråsikkert. Jeg ville f.eks ikke rukket en avtale to timer reiseveg unna hjemmet mitt på den tiden :-p Sant nok, men trådstarter har ikke mer en 5 min å gå ned på legekontoret, så da skulle to timer være god tid. 0 Siter
Gjest laaaaaaang reiseveg Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Sant nok, men trådstarter har ikke mer en 5 min å gå ned på legekontoret, så da skulle to timer være god tid. Ah, du vet tydeligvis mye mer enn trådstarter skriver i første innlegg her, så da vet du sikkert hva du uttaler deg om. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Sant nok, men trådstarter har ikke mer en 5 min å gå ned på legekontoret, så da skulle to timer være god tid. Legekontor? 5 min å gå? Hvor har du de opplysningene fra? Er du trådstarter? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Ah, du vet tydeligvis mye mer enn trådstarter skriver i første innlegg her, så da vet du sikkert hva du uttaler deg om. Haha, nei jeg tok en råsjangs her...aner ikke hvor trådstarter har tenkt seg, så det er ren gjetting. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Legekontor? 5 min å gå? Hvor har du de opplysningene fra? Er du trådstarter? Nei, jeg er ikke trådstarter og vet heller ikke noe om hvor denne skulle. Jeg fikk vel mest bare lyst til å tulle litt. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Legekontor? 5 min å gå? Hvor har du de opplysningene fra? Er du trådstarter? Nei, jeg er ikke trådstarter og vet heller ikke noe om hvor denne skulle. Jeg fikk vel mest bare lyst til å tulle litt. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Nei, jeg er ikke trådstarter og vet heller ikke noe om hvor denne skulle. Jeg fikk vel mest bare lyst til å tulle litt. Det er lov, det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.