Gå til innhold

sjalusi

Anbefalte innlegg

Gjest gutitis
Skrevet

Hei jeg er mann på 23år som er sykelig sjalu og overbeskttene. Tenker hele tiden på at dama er utro, selv om jeg egentlig vet at hun ikke er det. Tåler ikke at hun drar ut med venner, for tror jeg at det skal skje noe.. Sitter som regel bare hjemme da og har en helt jævlig følelse i kroppen, tenker også på at jeg ikke vil leve lenger.. Klarer selv ikke og dra ut med andre da, fordi jeg føler at jeg ikke er til noe godt selskap. Bare det at hun sitter på facebook eller får en melding gjør meg mistensom, spør henne alltid hvem hun snakker, hva de snakker om også vidre. Også når vi drar ut sammen blir jeg sjalu bare hun snakker med en anne gutt, får en ekkel følelse inni meg, selv om det egentlig er bare helt uskyldig ;( Tror alltid at hun vil finne seg noe bedre, har skikkelig dårlig selvtillit, og klarer ikke og stole på henne., selv om jeg vil gjøre det. Alt dette har begynt å tære på forhold, hun vet at jeg er sjalu men vet ikke helt hva vi skal gjøre med det, vil ikke leve slikt lengere, har hele tiden vert en sjalu persjon, og det har alltid end med forholdsbrudd og nå skjer det igjen, men probleme er at sjalusin min blir bare verre og verre. Spørsmålet mitt er da: Hva skal jeg gjøre me det? har ikke lyst til leve slikt lengere, vet ikke om jeg klarer et brudd til, elsker jenta mi over alt på jord, og vil gjøre alt for at det ikke skal skje. Er sikker masse skrivefeil, men håper du forstår hva jeg mener.

Skrevet

Kontakt fastlegen din og be om å få henvisning til en psykolog eller noe - ellers er nok dette forholdet rakst over er jeg redd.

Jeg hadde ikke orket være sammen med en kar som er så sjalu i alle fall.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har sært goderfaring med å gi personer med slike problemer små doser antpsykotika. Husker flere som har fått et helt annet liv med 4-8 mg Trilafon. I slike små doser får en nesten aldri bivirkninger. Det tar noen uker før en får full effekt.

Gjest gutitis
Skrevet

Jeg har sært goderfaring med å gi personer med slike problemer små doser antpsykotika. Husker flere som har fått et helt annet liv med 4-8 mg Trilafon. I slike små doser får en nesten aldri bivirkninger. Det tar noen uker før en får full effekt.

Hei har nettopp vert til legen anngående problemet mitt som du nettopp leste, og hun skulle sende meg til, ppt tjenesten på tiller i trondheim, men var opp til en månde ventetid... Så det jeg lurer på er om det har vert mulighet for at legen min har overført papirene til deg, og fått en raskere time til deg, har bil så og komme seg til Levanger er ikke noe problem! Tør ikke og oppgi noe personlig innformasjon her på siden, men kan sende deg dette på en din epostadresse hvis jeg finner den, med litt mere innformasjon om meg selv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...