Gå til innhold

Håper du vet nhd

Anbefalte innlegg

Gjest Gåten
Skrevet

Jeg skulle ta seroquel ved behov men tok det hver kveld,kunne det og sa de. Orket ikke mer for jeg ble så rar. Har vært tre netter uten nå,det har vært forferdelig både dag og natt og lite søvn. Vil det bli bedre?

Vil at de skal finne ut rett diagnose før jeg tar noe,de mener det kan være noe affektivt. Skal hente inn papirer fra plasser jeg har vært innlagt.

Føler meg verre nå etter jeg tok medisin for å sove,og sluttet med dem. Tenkte jeg skulle ringe dem men skal neste uke,har grått mye og er tåkete i hodet,fikk migrene og i dag. Er dette reaksjon etter kutt på seroquel,vanlig å bli slik? Er sliten og litt fjern,men ikke psykotisk Vondt overalt i kroppen. Hva tror du det er?

Gjest Gåten
Skrevet

Bare slette dette da ? :)

Håper det. Skal ta en pause herfra nå,blir surr uansett. Dere er lei,forstår det godt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror det er sykdommen.

Gjest Gåten
Skrevet

Hvilke sykdom?

Er det som er problemet,vet ikke hva det er. Men takk uansett...må bare holde ut dette,vil ikke. Maner jeg det frem selv? Vil ikke dette.

Gjest Gåten
Skrevet

Du svarte på det jeg spurte om. Så det holder,det er ikke pga medisinene. Prøver å være et godt menneske,men det hjelper ikke,det er en forbannelse. NÅ tar jeg pause :)

ikke mitt navn
Skrevet

Hvilke sykdom?

Er det som er problemet,vet ikke hva det er. Men takk uansett...må bare holde ut dette,vil ikke. Maner jeg det frem selv? Vil ikke dette.

Det skulle jeg likt å vite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...